Ακαίρου καταγγελία/καταγγέλων

English translation: untimely termination (of a partnership)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:άκαιρη καταγγελία
English translation:untimely termination (of a partnership)
Entered by: Nick Lingris

00:58 Nov 23, 2008
Greek to English translations [PRO]
Law (general)
Greek term or phrase: Ακαίρου καταγγελία/καταγγέλων
Σε περίπτωση ακαίρου καταγγελίας άνευ σπουδαίου λόγου, ο καταγγέλλων εταίρος ενέχεται σε αποζημίωση των λοιπών εταίρων, δια την εκ της λύσεως ζημία των λοιπών εταίρων
Ioanna Daskalopoulou
Greece
untimely termination
Explanation:
Αν το κείμενο αναφέρεται στην άκαιρη καταγγελία εταιρείας από εταίρο όπως προβλέπεται από τον Αστικό Κώδικα, π.χ.
Άρθρο 767
Εταιρία που έχει αόριστη διάρκεια λύνεται οποτεδήποτε με καταγγελία οποιουδήποτε εταίρου. Αν ο εταίρος κατάγγειλε την εταιρία άκαιρα και χωρίς σπουδαίο λόγο, που να δικαιολογεί την άκαιρη καταγγελία, ενέχεται για τη ζημία που προκάλεσε η λύση στους άλλους εταίρους.

Μου αρέσει η διατύπωση που βρήκα εδώ:
http://books.google.com/books?id=B4AvUL3Xq7EC&pg=PA353&lpg=P...

(ο καταγγέλλων = the terminating partner)

Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ! Καλησπέρα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1untimely termination
Nick Lingris
4untimely complaint
Spiros Doikas


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
untimely complaint


Explanation:
http://www.google.gr/search?q="untimely complaint&ie=utf-8&o...
http://www.google.gr/search?q=άκαιρης untimely&btnG=Search&h...
Εξάλλου η καταγγελία θεωρείται άκαιρη, όταν έγινε σε χρόνο που η διατήρηση της εταιρείας είχε ιδιαίτερη σημασία για τα συμφέροντα των εταίρων και ως εκ τούτου η λύση της συνεπάγεται γι΄ αυτούς την πρόκληση θετικής ζημίας ή διαφυγόντος κέρδους. Συνεπώς, σε περίπτωση που οι λοιποί εταίροι ενάγουν αυτόν που προέβη στην άκαιρη καταγγελία της εταιρείας, ζητώντας αποζημίωση για την πρόωρη λύση της, ο εναγόμενος οφείλει να επικαλεσθεί και να αποδείξει την ύπαρξη συγκεκριμένου σπουδαίου λόγου για να απαλλαγεί από την υποχρέωση καταβολής της. Με ποια κριτήρια όμως υπολογίζεται η αποζημίωση που θα οφείλει στην αντίθετη περίπτωση;
http://www.capital.gr/law/articles.asp?id=393146

Spiros Doikas
Meets criteria
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 96
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ. Καλό μεσημέρ.


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
άκαιρη καταγγελία
untimely termination


Explanation:
Αν το κείμενο αναφέρεται στην άκαιρη καταγγελία εταιρείας από εταίρο όπως προβλέπεται από τον Αστικό Κώδικα, π.χ.
Άρθρο 767
Εταιρία που έχει αόριστη διάρκεια λύνεται οποτεδήποτε με καταγγελία οποιουδήποτε εταίρου. Αν ο εταίρος κατάγγειλε την εταιρία άκαιρα και χωρίς σπουδαίο λόγο, που να δικαιολογεί την άκαιρη καταγγελία, ενέχεται για τη ζημία που προκάλεσε η λύση στους άλλους εταίρους.

Μου αρέσει η διατύπωση που βρήκα εδώ:
http://books.google.com/books?id=B4AvUL3Xq7EC&pg=PA353&lpg=P...

(ο καταγγέλλων = the terminating partner)



Nick Lingris
United Kingdom
Meets criteria
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 471
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ! Καλησπέρα.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
6 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search