KudoZ home » Greek to English » Law (general)

πολιτειακό σύστημα

English translation: state system


09:04 Nov 20, 2013
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / legal procedure
Greek term or phrase: πολιτειακό σύστημα
... γεγονός που στρέφεται ενάντια στις αρχές που διέπουν το πολιτειακό σύστημα και τον επιχειρηματικό τομέα της Κύπρου...
daira
Greece
English translation:state system
Explanation:
See:

http://faculty.ucc.edu/egh-damerow/gov207hist_mod_state.htm
http://un.by/en/aboutbelarus/state/
http://www.hawaii.edu/powerkills/TCH.CHAP31.HTM
Selected response from:

Peter Close
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1state system
Peter Close
5political system
Nadia-Anastasia Fahmi
3system of government
Eleni Bouchli


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
state system


Explanation:
See:

http://faculty.ucc.edu/egh-damerow/gov207hist_mod_state.htm
http://un.by/en/aboutbelarus/state/
http://www.hawaii.edu/powerkills/TCH.CHAP31.HTM


Peter Close
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 216

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angeliki Papadopoulou: ... doing my damndest! You too, Peter!
1 hr
  -> Thank you, Angeliki. Have a nice day and keep busy! Christmas is coming and we all have taxes to pay!

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
system of government


Explanation:
Μια γρήγορη απάντηση.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2013-11-20 12:39:47 GMT)
--------------------------------------------------

Θα ήθελα να προσθέσω ότι ο όρος "πολιτεία" αναφέρεται κυρίως στην κυβερνητική εξουσία όπως βλέπουμε στο ΛΚΝ:

πολιτεία η [politía] Ο25 : 1. το κράτος και η πολιτική, ιδίως η κυβερνητική εξουσία: H ~ οφείλει να λάβει μέτρα για την προστασία της υγείας των πολιτών. Πρέπει να επέμβουν τα αρμόδια όργανα της πολιτείας. 2. (λογοτ.) πόλη ή και χώρα, τόπος: Tαξίδεψε σε μακρινές / ξακουστές πολιτείες της Aνατολής. 3. διοικητική υποδιαίρεση σε ορισμένα κράτη ή ομόσπονδη κρατική μονάδα σε άλλα: H ~ του Tέξας / του Οχάιο / της Nέας Yόρκης. Οι δυτικές / οι ανατολικές πολιτείες της Bορείου Aμερικής. 4. (μτφ.) ο τρόπος που ζει και συμπεριφέρεται κάποιος, η διαγωγή, το φέρσιμο: Είναι γνωστή η ~ του. ΦΡ βίος και ~, για πρόσωπο με ηθικά επιλήψιμη ή γεμάτη περιπέτειες ζωή: Ο τάδε είναι βίος και ~.

πολιτειακός -ή -ό [politiakós] Ε1 : 1. που ανήκει ή που αναφέρεται στην πολιτεία ή στο πολίτευμα: Πολιτειακοί θεσμοί. Σύσκεψη πολιτειακών παραγόντων. Πολιτειακό ζήτημα και ως ουσ. το πολιτειακό, ζήτημα που αφορά το είδος του πολιτεύματος: Tο πολιτειακό στην Ελλάδα λύθηκε οριστικά με το δημοψήφισμα του 1974. 2. που αφορά τις πολιτείες3: Tο πολιτειακό καθε στώς των HΠA.

To state system από μόνο του είναι ασαφές. Υπάρχουν περισσότερα ευρήματα ως "state system of government"

https://www.google.gr/search?q=list of states by system of g...

Eleni Bouchli
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 36

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
political system


Explanation:
Σύμφωνα με τα συμφραζόμενα

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2013-11-21 07:14:21 GMT)
--------------------------------------------------

... principals governing the political system and business sector...

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 200