KudoZ home » Greek to English » Law/Patents

eκκaθάριsη tου κaθestώtος f

English translation: determination of the tax status of (tax) warehousing


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:eκκaθάριsη tου κaθestώtος f
English translation:determination of the tax status of (tax) warehousing
Entered by: Vicky Papaprodromou

14:55 Dec 4, 2003
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents / VAT legislation
Greek term or phrase: eκκaθάριsη tου κaθestώtος f
...κaι se eιdικό χώρο γίνetaι η eκκaθάριsη tου κaθestώtος fορολογικής apοθήκeυsης, υpολογίζetaι ο fόρος pου aνaλογeί..... κaι aνaγράfονtaι ο χρόνος paρaµονής tων aγaθών, η ηµeροµηνίa eξόdου tων aγaθών apό tο κaθestώς, ....

This is from a paragraph about tax warehouses etc., in the context of VAT legislation (a subject partly covered in Council Directive 92/12/EEC).
In what sense is eκκaθάριsη used here?
Mark Cole
determination of the tax status of tax warehousing
Explanation:
"Kαθεστώς φορολογικής αποθήκευσης" is the tax status of V.A.T. payment suspension for tax warehouses in compliance with the regulations of Article Number 26 of Greek V.A.T. Thus, in "εκκαθάριση καθεστώτος φορολογικής αποθήκευσης" the tax status is determined and the taxes to be paid are calculated according to applicable V.A.T. legislation. See below:



Αρθρο 26


Απαλλαγές στο καθεστώς των φορολογικών αποθηκών,
άλλων από αυτές του Ν.2127/1993
1. Με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου καθιερώνεται καθεστώς φορολογικής αποθήκευσης. Ως καθεστώς φορολογικής αποθήκευσης νοείται το φορολογικό καθεστώς αναστολής της καταβολής Φ.Π.Α., σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.
2. Για τους σκοπούς του παρόντος άρθρου θεωρούνται ως:
α) "φορολογική αποθήκη", κάθε τόπος που ορίζεται ως τέτοιος με άδεια της αρμόδιας αρχής, όπου αποθηκεύονται αγαθά από τον εκμεταλλευτή φορολογικής αποθήκης κατά την άσκηση της δραστηριότητάς του,
.................

8. Για την υπαγωγή των αγαθών στο καθεστώς του άρθρου αυτού υποβάλλονται από τον κατά περίπτωση υπόχρεο στο φόρο όπως αυτός ορίζεται με τις διατάξεις της παραγράφου 12 του παρόντος, στην αρμόδια αρχή που ορίζεται με τις διατάξεις της παραγράφου 4 του παρόντος:
α) δήλωση εισόδου των αγαθών ανεξάρτητα από την έκδοση και άλλων παραστατικών ή συνοδευτικών τίτλων αυτών, στην οποία περιλαμβάνονται τουλάχιστον τα στοιχεία του εκμεταλλευτή φορολογικής αποθήκης ή του εναποθέτη κυρίου των αγαθών, η ημερομηνία αποθήκευσης, το είδος, η ποιότητα και η ποσότητα των αγαθών, οι όροι αποθήκευσης, ο ανώτατος χρόνος παραμονής των αγαθών στη φορολογική αποθήκη, οι εργασίες που θα γίνονται στα αγαθά, το είδος και το ύψος των σχετικών εγγυήσεων, καθώς και τυχόν άλλες λεπτομέρειες,
β) δήλωση εξόδου των αγαθών στην οποία περιλαμβάνονται εκτός από τα αναφερόμενα στην προηγούμενη περίπτωση α' στοιχεία, τα πλήρη στοιχεία του παραλήπτη των αγαθών, ο προορισμός των αγαθών, όπως αυτός αναφέρεται στην παράγραφο 10 του παρόντος και σε ειδικό χώρο γίνεται η εκκαθάριση του καθεστώτος φορολογικής αποθήκευσης, υπολογίζεται ο φόρος που αναλογεί σύμφωνα με την παράγραφο 13 του παρόντος και αναγράφονται ο χρόνος παραμονής των αγαθών στην φορολογική αποθήκη, η ημερομηνία εξόδου των αγαθών από το καθεστώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.
...................
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Thank you very much. This seems to fit the context best. The set of documents I'm dealing with is generally about the type of warehouse which is called (in at least one Council Directive) a "tax warehouse". Generally your explanation makes sense here, though the term "customs warehouse" has certainly given me something to think about, too.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2determination of the tax status of tax warehousing
Vicky Papaprodromou
5Discharged customs procedure
Emmanouil Tyrakis
4Customs clearance procedures
Joanne Panteleon


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
eκκaθάριsη tου κaθestώtος f
determination of the tax status of tax warehousing


Explanation:
"Kαθεστώς φορολογικής αποθήκευσης" is the tax status of V.A.T. payment suspension for tax warehouses in compliance with the regulations of Article Number 26 of Greek V.A.T. Thus, in "εκκαθάριση καθεστώτος φορολογικής αποθήκευσης" the tax status is determined and the taxes to be paid are calculated according to applicable V.A.T. legislation. See below:



Αρθρο 26


Απαλλαγές στο καθεστώς των φορολογικών αποθηκών,
άλλων από αυτές του Ν.2127/1993
1. Με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου καθιερώνεται καθεστώς φορολογικής αποθήκευσης. Ως καθεστώς φορολογικής αποθήκευσης νοείται το φορολογικό καθεστώς αναστολής της καταβολής Φ.Π.Α., σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.
2. Για τους σκοπούς του παρόντος άρθρου θεωρούνται ως:
α) "φορολογική αποθήκη", κάθε τόπος που ορίζεται ως τέτοιος με άδεια της αρμόδιας αρχής, όπου αποθηκεύονται αγαθά από τον εκμεταλλευτή φορολογικής αποθήκης κατά την άσκηση της δραστηριότητάς του,
.................

8. Για την υπαγωγή των αγαθών στο καθεστώς του άρθρου αυτού υποβάλλονται από τον κατά περίπτωση υπόχρεο στο φόρο όπως αυτός ορίζεται με τις διατάξεις της παραγράφου 12 του παρόντος, στην αρμόδια αρχή που ορίζεται με τις διατάξεις της παραγράφου 4 του παρόντος:
α) δήλωση εισόδου των αγαθών ανεξάρτητα από την έκδοση και άλλων παραστατικών ή συνοδευτικών τίτλων αυτών, στην οποία περιλαμβάνονται τουλάχιστον τα στοιχεία του εκμεταλλευτή φορολογικής αποθήκης ή του εναποθέτη κυρίου των αγαθών, η ημερομηνία αποθήκευσης, το είδος, η ποιότητα και η ποσότητα των αγαθών, οι όροι αποθήκευσης, ο ανώτατος χρόνος παραμονής των αγαθών στη φορολογική αποθήκη, οι εργασίες που θα γίνονται στα αγαθά, το είδος και το ύψος των σχετικών εγγυήσεων, καθώς και τυχόν άλλες λεπτομέρειες,
β) δήλωση εξόδου των αγαθών στην οποία περιλαμβάνονται εκτός από τα αναφερόμενα στην προηγούμενη περίπτωση α' στοιχεία, τα πλήρη στοιχεία του παραλήπτη των αγαθών, ο προορισμός των αγαθών, όπως αυτός αναφέρεται στην παράγραφο 10 του παρόντος και σε ειδικό χώρο γίνεται η εκκαθάριση του καθεστώτος φορολογικής αποθήκευσης, υπολογίζεται ο φόρος που αναλογεί σύμφωνα με την παράγραφο 13 του παρόντος και αναγράφονται ο χρόνος παραμονής των αγαθών στην φορολογική αποθήκη, η ημερομηνία εξόδου των αγαθών από το καθεστώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.
...................



    Reference: http://www.e-greek.gr/FPA.htm
Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1435
Grading comment
Thank you very much. This seems to fit the context best. The set of documents I'm dealing with is generally about the type of warehouse which is called (in at least one Council Directive) a "tax warehouse". Generally your explanation makes sense here, though the term "customs warehouse" has certainly given me something to think about, too.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
2 hrs
  -> Thanks!

agree  Helen Chrysanthopoulou
13 hrs
  -> Thanls!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
eκκaθάριsη tου κaθestώtος f
Discharged customs procedure


Explanation:
Λέγεται και "Λήξη ισχύος του καθεστώτος" = To discharge a procedure
ή και Ολοκληρωμένο τελωνειακό καθεστώς = Discharged customs procedure

Μόλις τελειώσαμε ένα σεμινάρια με θέμα την τελωνειακή ορολογία

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 549

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Customs clearance procedures


Explanation:
I did some research on the web and found out this info for you to study.

I'd probably render your terms as "Customs clearance procedures". Please have a look at the following links to see if they match your context :


Στο καθεστώς φορολογικής αποθήκευσης δύνανται να υπαχθούν οποιαδήποτε αγαθά, εφόσον προορίζονται να παραδοθούν σε:
α) καταστήματα αφορολόγητων ειδών για τις ανάγκες παραδόσεων που πραγματοποιούν προς ταξιδιώτες που μεταβαίνουν σε τρίτη χώρα, με αεροπορική πτήση ή θαλάσσια διαδρομή που απαλλάσσονται από το φόρο σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 24,
β) υποκειμένους στο φόρο για τις ανάγκες παραδόσεων που πραγματοποιούνται προς επιβάτες πάνω σε πλοίο ή αεροπλάνο κατά τη διάρκεια μεταφοράς της οποίας ο τόπος άφιξης ευρίσκεται εκτός της Κοινότητας,
γ) υποκειμένους στο φόρο για τις ανάγκες παραδόσεων που πραγματοποιούν με απαλλαγή από το φόρο σύμφωνα με τις διατάξεις των περιπτώσεων στ' και ζ' της παραγράφου 1 του άρθρου 27.

β) δήλωση εξόδου των αγαθών στην οποία περιλαμβάνονται εκτός από τα αναφερόμενα στην προηγούμενη περίπτωση α' στοιχεία, τα πλήρη στοιχεία του παραλήπτη των αγαθών, ο προορισμός των αγαθών, όπως αυτός αναφέρεται στην παράγραφο 10 του παρόντος και σε ειδικό χώρο γίνεται η εκκαθάριση του καθεστώτος φορολογικής αποθήκευσης, υπολογίζεται ο φόρος που αναλογεί σύμφωνα με την παράγραφο 13 του παρόντος και αναγράφονται ο χρόνος παραμονής των αγαθών στην φορολογική αποθήκη, η ημερομηνία εξόδου των αγαθών από το καθεστώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.

www.e-greek.gr/FPA.htm

B. CUSTOMS WAREHOUSE
A customs warehouse is a facility where mainly non-Community goods can be stored without having to be subjected to the duties referred to in section 6.1., the VAT, the contingent excise duties and the trade policy measures.
A distinction must be made between, on the one hand, private bonded warehouses which are granted exclusively for the storage of goods in a customs warehouse regime by one warehouse keeper and, on the other, public bonded warehouses which can used by any person for the storage of goods in that arrangement.
Among the private bonded warehouses, a distinction is made between bonded warehouses of type C, D and E, depending on the arrangements relating to the entry and clearance of goods. Control is based on the occupier's stock records. These types of arrangements can also be granted for goods that are to be stored under the customs warehousing arrangement in different EU Member States.
Among the public bonded warehouses, a distinction is made between bonded warehouses of type A, bonded warehouses of type B (especially in harbours) and bonded warehouses of type F (mainly made available by the commune). In bonded warehouses of type A, control is based on the warehouse keeper's stock records. In bonded warehouses of type B, the control is based on the entry and clearance documents; bonded warehouses of type F are managed by the customs.
Non-Community goods can also be stored in a VAT warehouse at the release for consumption. This makes it possible to release the goods for free circulation and to make a VAT declaration with temporary relief.

www.ib.be/minfin/uk_memento/206.html

A new regional asset introduced in November 2003: a public bonded warehouse in Montpellier (Vendargues).
· Goods are stored exempt of customs duties and VAT for an unlimited period. Customs duties and VAT are paid only when the goods are marketed or consumed.
· When the goods are re-exported to a country outside the EU, the company does not pay customs duties and VAT, and trade policy measures are not applied.
· Whatever the volumes, from one package to several thousand, companies can take advantage of this special system without having the constraints of having to manage a bonded warehouse.
· Customs clearance procedures will be managed by the customs agent chosen by the company.

CUSTOMS WAREHOUSE

A customs warehouse is a facility where mainly non-Community goods
can be stored without having to be subjected to above mentioned
duties, the VAT and the trade policy measures.

A distinction must be made between, on the one hand, private bonded
warehouses which are granted exclusively for the storage of goods in a customs warehouse regime by one warehouse keeper and, on the other,
public bonded warehouses which can used by any person for the storage
of goods in that arrangement.

www.barentscustoms.org/swe/index.asp?d=107



    Reference: http://www.barentscustoms.org/swe/index.asp?d=107
    Reference: http://www.ib.be/minfin/uk_memento/206.html
Joanne Panteleon
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 87