KudoZ home » Greek to English » Management

(χρονική και ποσοτική) στοχοθέτηση

English translation: setting time and quality objectives


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:(χρονική και ποσοτική) στοχοθέτηση
English translation:setting time and quality objectives
Entered by: Assimina Vavoula

21:03 Feb 29, 2012
Greek to English translations [PRO]
Bus/Financial - Management
Greek term or phrase: (χρονική και ποσοτική) στοχοθέτηση
• Η έννοια, τόσο της χρονικής όσο της ποσοτικής στοχοθέτησης, κρίνεται αναγκαία και στην παρούσα φάση και στο μέλλον
• Πρέπει, πλέον, να κτισθεί οριστικά η εμπιστοσύνη μεταξύ κράτους και πολιτών.
• Η διαφάνεια και η ειλικρίνεια αποτελούν θεμελιώδεις άξονες οικοδόμησης της εμπιστοσύνης μεταξύ κράτους και πολιτών.
• Υπάρχει ανάγκη έγκαιρης και έγκυρης επικοινωνίας και ενημέρωσης, με ειλικρίνεια και σεβασμό προς τους πολίτες της χώρας, για θέματα οικονομικής και κοινωνικής φύσεως, καθώς και για θέματα ασφάλειας και εθνικής κυριαρχίας, που επηρεάζουν σημαντικά το μέλλον των πολιτών, αλλά και των επιχειρήσεων που λειτουργούν και δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
• Η έννοια της κοινωνικής υπευθυνότητας πρέπει να είναι οδηγός στην προσπάθεια μας αυτή, τόσο σε επίπεδο ατομικό όσο και σε επίπεδο Επιχειρήσεων και Κράτους.
• Η επικοινωνία προς το εξωτερικό πρέπει να είναι συντονισμένη και να στοχεύει στην ανάκτηση της αξιοπιστίας μας ως Κράτους.
Assimina Vavoula
Greece
setting time and quality objectives
Explanation:
Η στοχοθεσία είναι goat-setting ή target-setting, αλλά καλύτερα να φας την "έννοια" και να πας κατευθείαν σε setting κ.λπ.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ και πάλι.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5TIME and QUANTITY TARGET(S)......ARE OF ESSENCE....
transphy
4The timing and quantification of target-setting
Kyriacos Georghiou
4setting time and quality objectives
Nick Lingris


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
setting time and quality objectives


Explanation:
Η στοχοθεσία είναι goat-setting ή target-setting, αλλά καλύτερα να φας την "έννοια" και να πας κατευθείαν σε setting κ.λπ.

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24
Grading comment
Ευχαριστώ και πάλι.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
The timing and quantification of target-setting


Explanation:
I agree with Nick re: "έννοια"

Kyriacos Georghiou
Cyprus
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5
TIME and QUANTITY TARGET(S)......ARE OF ESSENCE....


Explanation:
The 'Time' factor as well as the 'Quantities' factor are important elements, for present and future........
H ENNOIA einai, kat'emena, OROS oti i 'Diarkeia' ke oi orthes POSOTITES 8a tirithoun evsevos. Se synvolea i frasi ' of essence' ine synithis ke symeni oti .......ine aparetitos oros, i.e. " Time is of ESSENCE'

Example sentence(s):
  • Time and Quantiies, for the proper execution of the Project, are of essence in the allocation of the Contract.
transphy
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek