KudoZ home » Greek to English » Mechanics / Mech Engineering

Τεύχος Προϋπολογισμού

English translation: Budget issue


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Τεύχος Προϋπολογισμού
English translation:Budget issue
Entered by: CHRISTINE

16:01 Sep 5, 2008
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Mechanics / Mech Engineering
Greek term or phrase: Τεύχος Προϋπολογισμού
αναφέρεται σε άδεια πολεοεδομίας
CHRISTINE
Budget issue
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-09-05 16:08:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mir.com.my/lb/budget98/index.htm
http://www.budget.state.ny.us/pubs/press/2007/hearings/budge...
Selected response from:

Antonia Keratsa
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Budget documentxxxd_vachliot
3 +1Budget issue
Antonia Keratsa
2 +1construction cost report
Haralabos Papatheodorou
Summary of reference entries provided
socratisv

  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Budget issue


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-09-05 16:08:06 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mir.com.my/lb/budget98/index.htm
http://www.budget.state.ny.us/pubs/press/2007/hearings/budge...

Antonia Keratsa
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
21 mins
  -> thanks!

neutral  socratisv: Kαι στα δύο παραδείγματά σου το issue έχει την έννοια του (φλέγοντος) ζητήματος/θέματος. Ίσως κάτι σαν 'budget specification(s)' ["budget document(s)/(paper/sheet/specifications sheet)] αποδίδει καλύτερα το "τεύχος".
59 mins

19 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
construction cost report


Explanation:
αν αναφέρεται σε κατασκευή κτηρίου


Haralabos Papatheodorou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: στην άδεια οικοδομίας αναφέρει ότι οι τάδε μηχανικοί συνέταξαν τις παρακάτω μελέτες.Στις μελέτες αναφέρει τις εξής: Περιβάλλων Χώρος, Θερμομόνωση, Παθητική Πυροπροστασία, Τεύχη Προυπολογισμού κτλ...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioanna Daskalopoulou
9 mins

neutral  socratisv: Σε αντίστροφη μετάφραση θα έδινε " έκθεση κόστους κατασκευής", το οποίο αναφέρεται σε μέρος του προϋπολογισμού της μελέτης
59 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Budget document


Explanation:
Είναι more or less standard.

xxxd_vachliot
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv: ή και budget specifications:)
3 hrs
  -> Indeed. Thanks!

agree  Spiros Doikas: http://www.google.gr/search?q="Budget document&ie=utf-8&oe=u...
1 day17 hrs
  -> Thanks, Spiro.




Reference comments


39 mins
Reference

Reference information:
budget Προϋπολογισμός
design budget Προϋπολογισμός Μελέτης
Αγγλοελληνικό Λεξικό Τεχνικών Όρων σε θέματα Πολιτικού Μηχανικού
http://diocles.civil.duth.gr/links/home/glossomatheia/en-gr_...

Τεύχη Δημοπράτησης (bidding/tender documents)

Κείμενα που συνοδεύουν την Τεχνική Μελέτη ενός Έργου, και στα οποία καθορίζεται πλήρως το τεχνικό και οικονομικό αντικείμενο της Σύμβασης, καθώς και οι υποχρεώσεις του Αναδόχου έναντι του Εργοδότη. Τα Τεύχη Δημοπράτησης ενός Έργου περιλαμβάνουν τα εξής : 1) Τεύχος Τεχνικής Περιγραφής 2)Τεύχος Τεχνικών Προδιαγραφών 3)Τεύχος Αναλύσεως Τιμών 4)Τεύχος Τιμολογίου Μελέτης 5)Τεύχος Τιμολογίου Προσφοράς 6)Τεύχος Γενικής Συγγραφής Υποχρεώσεων 7)Τεύχος Ειδικής Συγγραφής Υποχρεώσεων 8)Τεύχος Προϋπολογισμού Μελέτης 9)Τεύχος Προϋπολογισμού Προσφοράς 10)Τεύχος Διακήρυξης Δημοπρασίας Πηγή :Π.Δ. 696/1974, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τα Π.Δ. 99/1978, 152/1987 και Π.Δ. 515/1989
http://www.infosoc.gr/infosoc/el-GR/services/leksiko/425.htm

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4