KudoZ home » Greek to English » Medical (general)

κάλυψη

English translation: block


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:κάλυψη
English translation:block
Entered by: Haralabos Papatheodorou

19:59 Feb 11, 2009
Greek to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Greek term or phrase: κάλυψη
Ακολούθησαν 3 διαδοχικές πλύσεις των 5 λεπτών με PBS και κάλυψη των μη ειδικών θέσεων για 30 λεπτά με 10% FCS.
kleo2405
block
Explanation:
αν ταιριάζει με το ερευνητικό πρωτόκολλο, είναι η κάλυψη/μπλοκάρισμα των μη ειδικών θέσεων το οποίο αποτρέπει τη μη ειδική χρώση

http://www.google.gr/search?hl=el&client=firefox-a&rls=org.m...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-11 21:59:39 GMT)
--------------------------------------------------

τη δέσμευση πρέπει να τη μεταφράσεις binding ("Non-specific binding of primary antibodies to tissue ")

http://www.google.gr/search?hl=el&client=firefox-a&rls=org.m...
Selected response from:

Haralabos Papatheodorou
Greece
Grading comment
ok evxaristw para poly!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3block
Haralabos Papatheodorou
3incubation
Vassilis Paraskevas


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
incubation


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&q=incubation 10% FCS

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2009-02-11 20:33:03 GMT)
--------------------------------------------------

Είδες τα links; Περιγράφουν πάντως ακριβώς την ίδια διαδικασία...

Vassilis Paraskevas
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: den nomizw oti einai avto pou psaxnw ka8ws incubation einai h epwash. evxaristw gia ton kopo pantws!


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
block


Explanation:
αν ταιριάζει με το ερευνητικό πρωτόκολλο, είναι η κάλυψη/μπλοκάρισμα των μη ειδικών θέσεων το οποίο αποτρέπει τη μη ειδική χρώση

http://www.google.gr/search?hl=el&client=firefox-a&rls=org.m...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-11 21:59:39 GMT)
--------------------------------------------------

τη δέσμευση πρέπει να τη μεταφράσεις binding ("Non-specific binding of primary antibodies to tissue ")

http://www.google.gr/search?hl=el&client=firefox-a&rls=org.m...


    Reference: http://www.jhc.org/cgi/reprint/33/7/711.pdf
Haralabos Papatheodorou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 315
Grading comment
ok evxaristw para poly!!
Notes to answerer
Asker: to exw brei etsi! alla to xrhsimopoihsa gia th desmevsh mh eidikwn 8esewn.. prepei na to psaksw ligo kalytera an einai. evxaristw poly pantws!