KudoZ home » Greek to English » Medical (general)

γλυκοσυλιωμένη περιοχή

English translation: glycosylated region


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:γλυκοσυλιωμένη περιοχή
English translation:glycosylated region
Entered by: Venia Spai

16:14 Feb 15, 2009
Greek to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Greek term or phrase: γλυκοσυλιωμένη περιοχή
Η πρόδρομη μορφή της ακτιβίνης είναι ένα διμερές των 110 kDa, που περιέχει ένα σηματοδοτικό πεπτίδιο, μια γλυκοσυλιωμένη περιοχή και την ώριμη ενεργή περιοχή στο καρβοξυτελικό άκρο (Ying, 1998).
Venia Spai
Greece
glycosylated region
Explanation:
Όπως το CD44, έτσι και το μόριο του LYVE –1 , έχει μια περιοχή σύνδεσης με το ΗΑ ( υαλουρονικό οξύ ), τη λεγόμενη HA – binding domain , στο Ν – άκρο το οποίο ακολουθείται από μια γλυκοζυλιωμένη μεμβρανική περιοχή ( glycosylated juxtamembrane region)
http://nemertes.lis.upatras.gr/dspace/bitstream/123456789/48...

http://www.google.gr/search?hl=el&q="Glycosylated region"&bt...
Selected response from:

Katerina Athanasaki
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2glycosylated region
Haralabos Papatheodorou
4 +2glycosylated region
Katerina Athanasaki


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
glycosylated region


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=el&client=opera&rls=el&hs=20...

Haralabos Papatheodorou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 315

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
1 hr

agree  Vicky Papaprodromou
8 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
glycosylated region


Explanation:
Όπως το CD44, έτσι και το μόριο του LYVE –1 , έχει μια περιοχή σύνδεσης με το ΗΑ ( υαλουρονικό οξύ ), τη λεγόμενη HA – binding domain , στο Ν – άκρο το οποίο ακολουθείται από μια γλυκοζυλιωμένη μεμβρανική περιοχή ( glycosylated juxtamembrane region)
http://nemertes.lis.upatras.gr/dspace/bitstream/123456789/48...

http://www.google.gr/search?hl=el&q="Glycosylated region"&bt...

Katerina Athanasaki
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 103

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
1 hr

agree  Panagiotis Andrias
2 days4 hrs