KudoZ home » Greek to English » Medical (general)

Καθ'υπεροχήν εμφυσηματικού τύπου χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια

English translation: emphysema-dominant phenotype/type COPD


23:28 Dec 23, 2010
Greek to English translations [PRO]
Medical - Medical (general) / chronic obstructive lung disease
Greek term or phrase: Καθ'υπεροχήν εμφυσηματικού τύπου χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια
η φράση χαρακτηρίζει τη νόσο της πνευμονοπάθειας και σχετίζεται με την απόφραξη της ροής και την εκτεταμένη καταστροφή του πνευμονικού παρεγχύματος .
Kasarant
English translation:emphysema-dominant phenotype/type COPD
Explanation:
-COPD, COLD, CAL, COAD ή CORD...
-όταν η νόσος είναι διηλαδή predominantly emphysematosous...
-οι pink puffers είναι έτσι...

http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1T4GGIK_enGR283GR284&q...

http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1T4GGIK_enGR283GR284&&...

http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1T4GGIK_enGR283GR284&q...

http://www.google.gr/search?hl=el&lr=lang_en&rlz=1T4GGIK_enG...
Selected response from:

Panagiotis Andrias
Greece
Grading comment
Σε ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Emphysematous Chronic Obstructive Pulmonary Disease
Vicky Valla
4emphysema-dominant phenotype/type COPD
Panagiotis Andrias


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
emphysema-dominant phenotype/type COPD


Explanation:
-COPD, COLD, CAL, COAD ή CORD...
-όταν η νόσος είναι διηλαδή predominantly emphysematosous...
-οι pink puffers είναι έτσι...

http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1T4GGIK_enGR283GR284&q...

http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1T4GGIK_enGR283GR284&&...

http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1T4GGIK_enGR283GR284&q...

http://www.google.gr/search?hl=el&lr=lang_en&rlz=1T4GGIK_enG...

Panagiotis Andrias
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 96
Grading comment
Σε ευχαριστώ πολύ!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Emphysematous Chronic Obstructive Pulmonary Disease


Explanation:
Emphysematous Chronic Obstructive Pulmonary Disease

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2010-12-24 06:36:41 GMT)
--------------------------------------------------

maybe also add "diffuse" at the beginning

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2010-12-24 10:34:11 GMT)
--------------------------------------------------

"Dominant" ναι, ναι αυτό είναι. Kαλά λέει ο Παναγιώτης. Οχι "diffuse"

Vicky Valla
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  D. Harvatis: Μήπως "predominantly"?
3 days 4 hrs
  -> Καλημέρα, χρόνια πολλά. Συμφωνώ μαζί σου. Στη βιβλιογραφία υπάρχει το "Predominant emphysema phenotype in chronic obstructive pulmonary disease", δεδομένου οτι η ΧΑΠ είναι ένα μίγμα χρόνιας βρογχίτιδας, ασθματικής βρογχίτιδας και πνευμονικού εμφυσήματος