KudoZ home » Greek to English » Medical: Pharmaceuticals

μικρο ποσοστό διαφυγής μετάλλαξης

English translation: low prevalence/levels of escape mutants


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:μικρο ποσοστό διαφυγής μετάλλαξης
English translation:low prevalence/levels of escape mutants
Entered by: Dylan Edwards

16:45 Dec 13, 2010
Greek to English translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / antiviral drug
Greek term or phrase: μικρο ποσοστό διαφυγής μετάλλαξης
From the answers to a questionnaire.

Καλά ιολογικά και ιστολογικά αποτελέσματα, ασφάλεια, μικρο ποσοστό διαφυγής μετάλλαξης.
Υψηλός γεννετικός φραγμός.
Dylan Edwards
United Kingdom
low prevalence of escape mutants
Explanation:
ή low levels of immune-escape mutants ή low prevalence of drug-escape mutants ή, εάν το φάρμακό σου είναι εμβόλιο, low prevalence/levels of vaccine-escape mutants...


Μια εξήγηση που δίνεται για να ερμηνεύσει το φαινόμενο αυτό είναι πως κάτω από την πίεση της φυσικής επιλογής που ασκεί το ανοσοποιητικό σύστημα, επιβιώνουν μόνο οι ιοί αυτοί που έχουν υποστεί κατάλληλες μεταλλάξεις (escape mutants) ώστε να μην μπορούν να αναγνωριστούν από τα λεμφοκύτταρα και τα αντισώματα του σώματός
μας.
http://invenio.lib.auth.gr/record/111023/files/GRAMMATIKOS.p...

Quick View
να διαφύγει το ανοσιακό σύστημα (escape mutant). Ο εμβολιασμός ένα- ..... εκδηλωθεί η διαφυγή, συνιστάται η συνέχιση ..... Ηepatitis Β virus mutants associated with 3ΤC ...
www.mednet.gr/stomsoc/pdf/59-1-02.pdf
http://www.mednet.gr/stomsoc/pdf/59-1-02.pdf

Quick View
από ΕΥ και Επιδημιολογίας
νειακής πρωτεΐνης και οι μεταλλαγές διαφυγής (escape mutants) στα εμβόλια της ηπατίτιδας B. Οι ..... ράγοντες του ξενιστή (ανοσολογικοί δείκτες), παράγοο ...
www.mednet.gr/archives/2007-6/pdf/542.pdf
http://www.mednet.gr/archives/2007-6/pdf/542.pdf

http://www.google.gr/search?q="escape mutant" prevalence&hl=...

Selected response from:

Panagiotis Andrias
Greece
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4low prevalence of escape mutants
Panagiotis Andrias
3low prevalence of mutations
Dave Bindon
3high probability of mutation
Kyriacos Georghiou


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
high probability of mutation


Explanation:
I think this is what it means


Kyriacos Georghiou
Cyprus
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
low prevalence of mutations


Explanation:
http://journals.lww.com/aidsonline/Fulltext/2002/03080/Low_p...

I think the writer is saying that the virus doesn't easily mutate in a way which makes it immune to the anti-viral drug.

Dave Bindon
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
low prevalence of escape mutants


Explanation:
ή low levels of immune-escape mutants ή low prevalence of drug-escape mutants ή, εάν το φάρμακό σου είναι εμβόλιο, low prevalence/levels of vaccine-escape mutants...


Μια εξήγηση που δίνεται για να ερμηνεύσει το φαινόμενο αυτό είναι πως κάτω από την πίεση της φυσικής επιλογής που ασκεί το ανοσοποιητικό σύστημα, επιβιώνουν μόνο οι ιοί αυτοί που έχουν υποστεί κατάλληλες μεταλλάξεις (escape mutants) ώστε να μην μπορούν να αναγνωριστούν από τα λεμφοκύτταρα και τα αντισώματα του σώματός
μας.
http://invenio.lib.auth.gr/record/111023/files/GRAMMATIKOS.p...

Quick View
να διαφύγει το ανοσιακό σύστημα (escape mutant). Ο εμβολιασμός ένα- ..... εκδηλωθεί η διαφυγή, συνιστάται η συνέχιση ..... Ηepatitis Β virus mutants associated with 3ΤC ...
www.mednet.gr/stomsoc/pdf/59-1-02.pdf
http://www.mednet.gr/stomsoc/pdf/59-1-02.pdf

Quick View
από ΕΥ και Επιδημιολογίας
νειακής πρωτεΐνης και οι μεταλλαγές διαφυγής (escape mutants) στα εμβόλια της ηπατίτιδας B. Οι ..... ράγοντες του ξενιστή (ανοσολογικοί δείκτες), παράγοο ...
www.mednet.gr/archives/2007-6/pdf/542.pdf
http://www.mednet.gr/archives/2007-6/pdf/542.pdf

http://www.google.gr/search?q="escape mutant" prevalence&hl=...



Panagiotis Andrias
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 24
Grading comment
Thank you!
Notes to answerer
Asker: Thank you. This is very helpful. Perhaps, strictly speaking, a "prevalence" (by definition) can't be "low". I prefer "levels" to "prevalence".