KudoZ home » Greek to English » Music

Αλλοίωση

English translation: Alteration


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Αλλοίωση
English translation:Alteration
Entered by: xxxd_vachliot

08:50 Dec 1, 2010
Greek to English translations [PRO]
Art/Literary - Music / ..
Greek term or phrase: Αλλοίωση
"... κατά παρέκκλιση δεχόμαστε ότι είναι συνήθης παραλλαγή της Φυσικής Διατονικής Λύσης της κατιούσας Αλλοίωσης (♭ ή ♮), όταν αυτή λύνεται με βήμα του τόνου προς τα κάτω, ξεπερνώντας τον επόμενο τονικό φθόγγο και φθάνοντας στην κατιούσα Αλλοίωσή του."
Viole T.
Greece
alteration/altered chord/note
Explanation:
Accidentals είναι τα *σημεία* αλλοίωσης (οι διέσεις και οι υφέσεις κλπ). Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως αναφέρεται σε αλλοιωμένες συγχορδίες ή φθόγγους και γι' αυτό το λόγο θα χρησιμοποιούσα τη λέξη alteration ή αν πρόκειται για αλλοιωμένη συγχορδία, τον όρο altered chord.

Διάβασε κι εδώ τα σχετικά λήμματα της Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alteration
http://en.wikipedia.org/wiki/Altered_chord

Κι εδώ για την κατιούσα αλλοίωση (descending alteration):
http://books.google.gr/books?id=l0jyDfllPs8C&pg=PA160&lpg=PA...
Selected response from:

xxxd_vachliot
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4accidental
Anna Spanoudaki-Thurm
4alteration/altered chord/notexxxd_vachliot
3inflection
Caroline Makropoulos


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
accidental


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/greek_to_english/music/4087903-Αλλ...

Anna Spanoudaki-Thurm
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Constantinos Faridis: accidental για τα συβολα ♭ και ♮. Το alteration έχει διαφορετικη σημασια
9 mins
  -> ευχαριστώ! (και αποσύρω αμέσως, αν απαντήσει ο Βασίλης!)

disagree  Caroline Makropoulos: "Alteration: the change of pitch effected by an accidental." Bowman's Dictionary of Music in Sound (Rhinegold).
8 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alteration/altered chord/note


Explanation:
Accidentals είναι τα *σημεία* αλλοίωσης (οι διέσεις και οι υφέσεις κλπ). Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως αναφέρεται σε αλλοιωμένες συγχορδίες ή φθόγγους και γι' αυτό το λόγο θα χρησιμοποιούσα τη λέξη alteration ή αν πρόκειται για αλλοιωμένη συγχορδία, τον όρο altered chord.

Διάβασε κι εδώ τα σχετικά λήμματα της Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alteration
http://en.wikipedia.org/wiki/Altered_chord

Κι εδώ για την κατιούσα αλλοίωση (descending alteration):
http://books.google.gr/books?id=l0jyDfllPs8C&pg=PA160&lpg=PA...

xxxd_vachliot
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inflection


Explanation:
See website below, in which is quoted:

Translations:
Inflection
Ελληνική (Greek)
n. - κάμψη, λύγισμα, καμπή, (γραμμ.) κλίση, κλιτική κατάληξη, (μουσ.) αλλοίωση

Also, "In later music, a deviation from a set of pitches already established, e.g. chromatically altered notes and blue notes." Bowman, Dictionary of Music in Sound (Rhinegold).


    Reference: http://www.answers.com/topic/inflection
Caroline Makropoulos
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8