κακά τα ψέματα

English translation: truth be told

Greek term or phrase:κακά τα ψέματα
English translation:truth be told
Entered by: John Michalis

10:38 May 12, 2018
Greek to English translations [PRO]
Psychology / Psychology, personality
Greek term or phrase: κακά τα ψέματα
Σίγουρα δεν είναι εύκολο να αποφασίσει κάποιος για την σπουδαιότητα και ιδιαιτερότητα κάποιου άλλου ανθρώπου. Σίγουρα δεν είναι εύκολο να μετρηθούν οι σημαντικότεροι και πιο υπέροχοι άνθρωποι στην ιστορία της ανθρωπότητας. Κάποιος θα λείψει, κάποιον θα ξεχάσεις, και κάποιος θα προστεθεί μετά από κάποια χρόνια. Και κακά τα ψέματα, η σημαντικότητα μιας προσωπικότητας είναι κάτι σχετικό. Κάποιος σπουδαίος άνθρωπος για μένα, μπορεί να μην σημαίνει τίποτα για σένα. Όμως, υπάρχουν εκείνες οι προσωπικότητες, που θέλοντας και μη, τις γνωρίζεις, παρόλο που τις περισσότερες δε συνάντησες ποτέ στη ζωή σου και δεν πρόκειται να συναντήσεις. Είναι συνήθως άνθρωποι του παρελθόντος που ακόμα και οι επόμενες γενιές θα κρατήσουν στη μνήμη τους. Άνθρωποι σπουδαίοι που άφησαν το στίγμα τους και χάραξαν βαθιά το βιβλίο της ζωής με το όνομά τους. Προσωπικότητες που ξεχώρισαν και κατάφεραν είτε αρνητικά είτε θετικά να ανατρέψουν την ιστορία της ζωής και να κατευθύνουν τους ανθρώπους προς μια καινοτόμα κατεύθυνση.
Assimina Vavoula
Greece
truth be told
Explanation:
An alternative.

https://idioms.thefreedictionary.com/Truth Be Told
Selected response from:

John Michalis
United Kingdom
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6truth be told
John Michalis
4 +6let's face it
Nick Lingris


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
let's face it


Explanation:
let's be honest
let's be frank
one might as well admit it


Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transphy
21 mins
  -> Thanks!

agree  mrrafe
42 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Alexandros Theodotou
42 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  John Michalis
3 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Καλημερούδια, καλή Κυριακή!
20 hrs
  -> Ευχαριστώ, καλημέρα!

agree  Rania Papadopoulou
22 hrs
  -> Ευχαριστώ, καλημέρα!

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
truth be told


Explanation:
An alternative.

https://idioms.thefreedictionary.com/Truth Be Told

John Michalis
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transphy
16 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nick Lingris
31 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  mrrafe
36 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Alexandros Theodotou
37 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
20 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Rania Papadopoulou
22 hrs
  -> Ευχαριστώ!