International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » Greek to English » Sports / Fitness / Recreation

εγκατάλειψη του τόπου συγκέντρωσης

English translation: abandonment of the meeting place


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:εγκατάλειψη του τόπου συγκέντρωσης
English translation:abandonment of the meeting place
Entered by: Katerina Kallitsi

15:28 Mar 7, 2004
Greek to English translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
Greek term or phrase: εγκατάλειψη του τόπου συγκέντρωσης
5. Στις αποστολές της ομάδας όπως και σε όλες τις εκδηλώσεις της, οι αθλήτριες οφείλουν να συμπεριφέρονται κόσμια και με ευπρέπεια. Την αποστολή ακολουθούν υποχρεωτικά όλες οι αθλήτριες που επιλέγονται από τον προπονητή. Αδικαιολόγητη απουσία ή καθυστέρηση ή εγκατάλειψη του τόπου συγκέντρωσης, τιμωρείται με πρόστιμο 20% των συνολικών μηνιαίων αποδοχών κατά την κρίση του Δ.Σ, πέρα από τις άλλες διοικητικές ποινές που μπορούν να τους επιβληθούν, μη αποκλεισμένης και της λύσης της συνεργασίας.
Katerina Kallitsi
abandonment of the meeting place
Explanation:
or gathering place, - θα ήταν η επίσημη απόδοση πιστεύω, αν και προσωπικά μ αρέσει περισσότερο η "φυσιολογική" πρόταση της Βίκης...
Selected response from:

Tina8
Grading comment
Συμφωνώ με την επίσημη απόδοση. Ευχαριστώ, Τίνα
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4abandonment of the meeting place
Tina8
5 +3going away from/leaving the gathering place
Vicky Papaprodromou


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
εγκατάλειψη του τόπου συγκέντρωσης
going away from/leaving the gathering place


Explanation:
http://www.sptimes.com/News/103101/Sports/Preparing_for_the_...

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
15 mins
  -> Thanks!

agree  Tina8: αλλα.......;-) δες και το δικό μου, σαν εναλλακτική πρόταση
52 mins
  -> Απόλυτα αποδεκτή η εναλλακτική σου πρόταση. Ευχαριστώ, Τίνα. Ε ρε γλέντια, πετάει πάλι η πατρίδα σήμερα!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 days16 hrs
  -> Thanks!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
εγκατάλειψη του τόπου συγκέντρωσης
abandonment of the meeting place


Explanation:
or gathering place, - θα ήταν η επίσημη απόδοση πιστεύω, αν και προσωπικά μ αρέσει περισσότερο η "φυσιολογική" πρόταση της Βίκης...

Tina8
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Συμφωνώ με την επίσημη απόδοση. Ευχαριστώ, Τίνα

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Εμείς στην πατρίδα είμαστε all seasons τύποι...και εκλογές και δουλειά και γλέντι.
3 mins
  -> thanks, Vicky

agree  xxxPattyPie: κι εγώ συμφωνώ με τισ δυο αποδόσεις αλλα πιστεύω πως σ'αυτήν την περίπτωση ταιριάζει η πιο επίσημη απόδοση
4 hrs
  -> xairomai...thanks

agree  Maria Nicholas
6 hrs
  -> thanks, Maria

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 days15 hrs
  -> thanks, Nadia..;-)




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Vicky Papaprodromou, Spiros Doikas, Vasilisso