KudoZ home » Greek to English » Tech/Engineering

ανηγμένα σε τιμή περιθωρίου

English translation: the (individual) values of which are to be shown (listed) separately


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:ανηγμένα σε τιμή περιθωρίου
English translation: the (individual) values of which are to be shown (listed) separately
Entered by: Tina8

19:34 Dec 26, 2003
Greek to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Greek term or phrase: ανηγμένα σε τιμή περιθωρίου
προδιαγραφές έργου, όπου λέει τι περιλαμβάνεται στην προσφορά...ήτοι εν γένει υλικά (ανηγμένα σε τιμή περιθωρίου)...και εργασία. Έχω σπάσει το κεφάλι μου...δεν μπορώ να καταλάβω!
΄Χρόνια πολλά κιόλας!
Tina8
the (individual) values of which are to be shown (listed) separately
Explanation:
Εδώ εννοεί ότι οι επιμέρους τιμές των υλικών πρέπει να δοθούν ξεχωριστά, ώστε να φαίνεται καθαρά η αξία κάθε υλικού. Οι τιμές αυτές θα αναγραφούν σε περιθώριο - δηλαδή σε ξεχωριστό σημείο της προσφοράς. Με λίγα λόγια, θα δοθεί μία αξία Χ που θα αφορά όλα τα υλικά, στο κύριο μέρος της προσφοράς και ξεχωριστά θα γίνει ανάλυση της τιμής αυτής, ώστε να φαίνεται η αξία κάθε υλικού που περιλαμβάνεται στην συγκεντρωτική τιμή Χ.
Selected response from:

Irene (Renata) Liapis
United States
Grading comment
ύστερα από ΄πολύ σοβαρή σκέψη...μου φαίνεται ότι ταιριάζει γάντ! Ευχαριστώ πολύ σε όλους!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2the (individual) values of which are to be shown (listed) separately
Irene (Renata) Liapis
4 +1reducted to marginal price
Costas Zannis
5 -1reflected in marginal value
Valentini Mellas


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
ανηγμένα σε τιμή περιθωρίου
reflected in marginal value


Explanation:
ipotheto an den kano lathos oti i timi perithoriou prepei na einai afto pou leme at cost ....

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 797

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Des tin apandissi tis Renatas
12 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
the (individual) values of which are to be shown (listed) separately


Explanation:
Εδώ εννοεί ότι οι επιμέρους τιμές των υλικών πρέπει να δοθούν ξεχωριστά, ώστε να φαίνεται καθαρά η αξία κάθε υλικού. Οι τιμές αυτές θα αναγραφούν σε περιθώριο - δηλαδή σε ξεχωριστό σημείο της προσφοράς. Με λίγα λόγια, θα δοθεί μία αξία Χ που θα αφορά όλα τα υλικά, στο κύριο μέρος της προσφοράς και ξεχωριστά θα γίνει ανάλυση της τιμής αυτής, ώστε να φαίνεται η αξία κάθε υλικού που περιλαμβάνεται στην συγκεντρωτική τιμή Χ.

Irene (Renata) Liapis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 44
Grading comment
ύστερα από ΄πολύ σοβαρή σκέψη...μου φαίνεται ότι ταιριάζει γάντ! Ευχαριστώ πολύ σε όλους!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
1 hr

agree  Vicky Papaprodromou
3 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ανηγμένα σε τιμή περιθωρίου
reducted to marginal price


Explanation:
Στην τιμή κάθε υλικού, έγινε αναγωγή σε τιμή περιθωρίου

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 296

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
2 days 2 hrs