KudoZ home » Greek to English » Tech/Engineering

μηδενίζω το κοντέρ

English translation: eliminate the speedometer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:μηδενίζω το κοντέρ
English translation:eliminate the speedometer
Entered by: Alexandra Fakalou

06:29 Sep 25, 2001
Greek to English translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Greek term or phrase: μηδενίζω το κοντέρ
Τουριστικό οδηγό που προτείνει διάφορες διαδρομές και για καλύτερη κατανόηση των χιλιομετρικών αποστάσεων ζητά από τους οδηγούς να μηδενίσουν το κοντέρ. Επίσης, πιστεύετε ότι τα χλμ πρέπει να μετατραπούν σε μίλια;
Alexandra Fakalou
Πατρα και παλι Πάτρα...!!!
Explanation:
Πρέπει να είσαι η δεύτερη Πατρινή σε στο ProZ.
Τελος παντων ας γυρίσουμε στο ζητούμενο σου.

Μηδενίζω το κοντέρ = eliminate speed counter or speedometer

Τώρα για αυτό που λές για χλμ και μίλια είναι μία καλή απορία. Εγώ θα το άφηνα σε μίλια αλλα θα έδινα ή έναν πίνακα μετατροπής ή μία αντιστοιχία.

Αν δέν κατάλαβες είμαι και εγώ απο την Πάτρα, οπότε αν μπορώ να σε βοηθήσω για κάτι σου δίνω το email μου και αν θες μπορώ να σου δώσω και το τηλέφωνο μου.

bettyrevelioti@yahoo.com
Selected response from:

Betty Revelioti
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ. Έχω πνιγεί!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Πατρα και παλι Πάτρα...!!!
Betty Revelioti
5reset the speedometerIsodynamia
4Συγνώμη....
Betty Revelioti


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Πατρα και παλι Πάτρα...!!!


Explanation:
Πρέπει να είσαι η δεύτερη Πατρινή σε στο ProZ.
Τελος παντων ας γυρίσουμε στο ζητούμενο σου.

Μηδενίζω το κοντέρ = eliminate speed counter or speedometer

Τώρα για αυτό που λές για χλμ και μίλια είναι μία καλή απορία. Εγώ θα το άφηνα σε μίλια αλλα θα έδινα ή έναν πίνακα μετατροπής ή μία αντιστοιχία.

Αν δέν κατάλαβες είμαι και εγώ απο την Πάτρα, οπότε αν μπορώ να σε βοηθήσω για κάτι σου δίνω το email μου και αν θες μπορώ να σου δώσω και το τηλέφωνο μου.

bettyrevelioti@yahoo.com

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 214
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ. Έχω πνιγεί!!!

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Συγνώμη....


Explanation:
'Ηθελα να πώ ότι θα το άφηνα σε χιλιόμετρα (όχι μίλια) μιάς και όλες οι πινακίδες μετρούν χιλιομετρικά οπότε πρέπει να δώσεις μία ιδέα στους τουρίστες.
Τώρα αυτό είναι υποκειμενικό κάποιος μπορεί να έχει άλλη άποψη.
Οκ????

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 214

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
reset the speedometer


Explanation:
Η λέξη "eliminate" δίνει αρνητική έννοια... δηλαδή ότι δεν το χρησιμοποιείς καθόλου (reduce to nothing). Κοιτάξτε οποιοδήποτε Αγγλικό λεξικό.

Το σωστό, κατά τη γνώμη μου, είναι "reset the speedometer"

Επίσης νομίζω πως τα χιλιόμετρα (επειδή όλες οι ταμπέλες μας είναι σε χλμ) να μη μετατραπούν σε μίλια αλλά να παρατεθούν τα μίλια σε παρένθεση (για να έχουν μια έννοια οι τουρίστες).

Isodynamia
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 280