International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » Greek to English » Textiles / Clothing / Fashion

μαρινιέρα

English translation: blouse with stripes


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:μαρινιέρα
English translation:blouse with stripes
Entered by: Valentini Mellas

13:51 Mar 7, 2007
Greek to English translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / jewelry
Greek term or phrase: μαρινιέρα
"Παντελόνι συνδυασμένο με μαρινιέρα που θα βρείτε και σε λευκο ή κοκκινο."

Δεν καταλαβαίνω αν είναι βραχιολη, μπλουζα ή κατι άλλο...
Florina Ciorba
blouse with stripes
Explanation:
Αυτό το έβγαλαν από τη γαλλική λέξη marine και γενικά τις μπλούζες που φορούν οι ναυτικοί που έχουν ρίγες (χοντρές ή ψιλές).

2. Μαρινιέρα
Αγαπημένο κομμάτι της Coco (Chanel) που την καθιέρωσε ( τη ρίγα, εννοιείται) και της Μπριζίτ Μπαρντό (της θρυλικής bebe). Θα μοιάζεις σαν να έχεις βγει από το ναυτικό ( όχι όμως σαν μούτσος, αλλά σαν κομψός θηλυκός καπετάνιος για να κατακτήσεις το απέραντο γαλάζιο της Ελλάδας) Κλασσική συνταγή: συνδυασμός μαρινιέρα (ριγέ μπλούζα) με λευκές ή navy blue παντελόνες (σχεδόν να τις πατάς και αρκετά φαρδιές) ή και με καυτή μίνι φούστα στους ίδιους χρωματισμούς και ναυτικό αξεσουάρ.
http://www.gatadotis.gr/?c=197&a=1299

Η Keira Knightley όπως τη συνέλαβε ο φωτογραφικός φακός στο αεροδρόμιο, με συνοδεία boyfriend, εμπλούτισε τη μαρινιέρα της με boho στοιχεία, μακριά ζακέτα και
shoppingtherapy.blogspot.com/2007/02/zebra-crossing.html
Selected response from:

Valentini Mellas
Greece
Grading comment
thank you so much
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5breton shirt (fisherman's shirt/top + naval stripes top/shirt, etc.)
Elena Petelos
4 +2blouse with stripes
Valentini Mellas


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
blouse with stripes


Explanation:
Αυτό το έβγαλαν από τη γαλλική λέξη marine και γενικά τις μπλούζες που φορούν οι ναυτικοί που έχουν ρίγες (χοντρές ή ψιλές).

2. Μαρινιέρα
Αγαπημένο κομμάτι της Coco (Chanel) που την καθιέρωσε ( τη ρίγα, εννοιείται) και της Μπριζίτ Μπαρντό (της θρυλικής bebe). Θα μοιάζεις σαν να έχεις βγει από το ναυτικό ( όχι όμως σαν μούτσος, αλλά σαν κομψός θηλυκός καπετάνιος για να κατακτήσεις το απέραντο γαλάζιο της Ελλάδας) Κλασσική συνταγή: συνδυασμός μαρινιέρα (ριγέ μπλούζα) με λευκές ή navy blue παντελόνες (σχεδόν να τις πατάς και αρκετά φαρδιές) ή και με καυτή μίνι φούστα στους ίδιους χρωματισμούς και ναυτικό αξεσουάρ.
http://www.gatadotis.gr/?c=197&a=1299

Η Keira Knightley όπως τη συνέλαβε ο φωτογραφικός φακός στο αεροδρόμιο, με συνοδεία boyfriend, εμπλούτισε τη μαρινιέρα της με boho στοιχεία, μακριά ζακέτα και
shoppingtherapy.blogspot.com/2007/02/zebra-crossing.html


    Reference: http://www.google.com/search?q=%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B...
    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
thank you so much

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv
35 mins

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
breton shirt (fisherman's shirt/top + naval stripes top/shirt, etc.)


Explanation:
http://images.google.co.uk/images?hl=en&rlz=1T4GGLJ_enGR210G...


2. Μαρινιέρα
Αγαπημένο κομμάτι της Coco (Chanel) που την καθιέρωσε ( τη ρίγα, εννοιείται) και της Μπριζίτ Μπαρντό (της θρυλικής bebe). Θα μοιάζεις σαν να έχεις βγει από το ναυτικό ( όχι όμως σαν μούτσος, αλλά σαν κομψός θηλυκός καπετάνιος για να κατακτήσεις το απέραντο γαλάζιο της Ελλάδας) Κλασσική συνταγή: συνδυασμός μαρινιέρα (ριγέ μπλούζα) με λευκές ή navy blue παντελόνες (σχεδόν να τις πατάς και αρκετά φαρδιές) ή και με καυτή μίνι φούστα στους ίδιους χρωματισμούς και ναυτικό αξεσουάρ.



--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2007-03-07 14:14:18 GMT)
--------------------------------------------------

On the first link, check out the description for:

Marinierre Stripe
http://www.bretonshirts.co.uk/Bretton/SearchResult.aspx?Cate...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-07 15:26:36 GMT)
--------------------------------------------------

...and a bit of history :)):

History
The Breton shirt was officially created by the 27th March 1858 Act which introduced this blue and white striped knitted shirt in the uniform list of the French seaman.
It was said that this stripe allowed to locate more easily a man fallen into the sea.

Example sentence(s):
  • http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/StaticPageDisplay?storeId=12556&catalogId=19551&identifier=ts1%20breton

    Reference: http://www.bretonshirts.co.uk/Bretton/default.htm
    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&rlz=1T4GGLJ_enGR210GR21...
Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv
34 mins
  -> :)

agree  Maria Karra: Πολύ μ'άρεσε το "όχι σαν μούτσος" :))))))
1 hr
  -> :))

agree  Costas Zannis: Ωραίο το "bretonshirts" :))
1 hr
  -> :))

agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

agree  sassa: cool links! :)
5 hrs