KudoZ home » Greek to French » Art/Literary

Καλές γιορτές!

French translation: Bonnes Fêtes !


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Καλές γιορτές!
French translation:Bonnes Fêtes !
Entered by: Daphne b

00:38 Oct 9, 2001
Greek to French translations [Non-PRO]
Art/Literary
Greek term or phrase: Καλές γιορτές!
Θέλω να πω Καλές Γιορτές για όλες τις γιορτές της περιόδου των Χριστουγέννων με όσο λιγότερες λέξεις γίνεται.
Ευχαριστώ
Αλεξάνδρα
Alexandra Fakalou
Greece
BONNE FETES
Explanation:
Ìïõ ôï åß÷áí óôåßëåé óå êÜñôá áðï ôç Ãáëëßá.

ÅíáëëáêôéêÜ: BONNES FETES DE NOEL, äçëáäÞ "êáëÜ ×ñéóôïýãåííá" Þ "Joyeux Noël et Bonne Année!" äçëáäÞ, "ÊáëÜ ×ñéóôïýãåííá êáé åõôõ÷éóìÝíï ôï íÝï Ýôïò".
Selected response from:

Daphne b
Sweden
Grading comment
Åõ÷áñéóôþ ðïëý. Íïìßæåéò üôé èá Þôáí êáëü êáé ôï "Joyeuses Fetes"? Áí êáé åöüóïí óïõ ôï Ýóôåéëáí áðü Ãáëëßá, ðéóôåýù üôé åßíáé åããõçìÝíï!
Åõ÷áñéóôþ êáé ðÜëé!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5BonneS FetesDaphne b
5BONNE FETESDaphne b


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
BONNE FETES


Explanation:
Ìïõ ôï åß÷áí óôåßëåé óå êÜñôá áðï ôç Ãáëëßá.

ÅíáëëáêôéêÜ: BONNES FETES DE NOEL, äçëáäÞ "êáëÜ ×ñéóôïýãåííá" Þ "Joyeux Noël et Bonne Année!" äçëáäÞ, "ÊáëÜ ×ñéóôïýãåííá êáé åõôõ÷éóìÝíï ôï íÝï Ýôïò".

Daphne b
Sweden
Native speaker of: Native in GreekGreek
Grading comment
Åõ÷áñéóôþ ðïëý. Íïìßæåéò üôé èá Þôáí êáëü êáé ôï "Joyeuses Fetes"? Áí êáé åöüóïí óïõ ôï Ýóôåéëáí áðü Ãáëëßá, ðéóôåýù üôé åßíáé åããõçìÝíï!
Åõ÷áñéóôþ êáé ðÜëé!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
BonneS Fetes


Explanation:
ÎÝ÷áóá âåâáßùò ôï ôåëéêü "s". Ôï ßäéï éó÷ýåé êáé ãéá ôï Joyeuses Fetes

Daphne b
Sweden
Native speaker of: Native in GreekGreek