KudoZ home » Greek to French » Law (general)

για την ένορκη ομολογία επίδοσης

French translation: déclaration sous serment de signification Þ affidavit de signification (ãéá ÊáíáäÜ)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:για την ένορκη ομολογία επίδοσης
French translation:déclaration sous serment de signification Þ affidavit de signification (ãéá ÊáíáäÜ)
Entered by: Katerina Kallitsi

22:19 Mar 13, 2004
Greek to French translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Greek term or phrase: για την ένορκη ομολογία επίδοσης
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ενσταση μπορεί να καταχωριστεί μέσα σε είκοσι μια (21) μέρες από την ημε-
ρομηνία επίδοσης της αίτησης αυτής, είτε προσωπικά είτε μέσω συνηγόρου, με την παράδοση αυτής
στον Αρχιπρωτοκολλητή του Ανωτάτου Δικαστηρίου μαζί με αντίγραφο για επίδοση στον αιτητή
και άλλο αντίγραφο για την ένορκη ομολογία επίδοσης.
Katerina Kallitsi
déclaration sous serment de signification Þ affidavit de signification (ãéá ÊáíáäÜ)
Explanation:
Êáé áðü üôé âëÝðù ôï êåßìåíü óïõ ðñÝðåé íá åßíáé ìåôÜöñáóç áðü áããëéêü êåßìåíï, ãéáôß ìüíï óôï áããëéêü äßêáéï èá âñåßò ôïõò Áñ÷éðñùôïêïëëçôÝò.

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs 20 mins (2004-03-14 14:39:28 GMT)
--------------------------------------------------

Ýíïñêç ïìïëïãßá Þ Ýíïñêïó äÞëùóç= affidavit (áããëïóáîïíéêü äßêáéï)åßíáé êÜôé óáí ôç äéêéÜ ìáò õðåýèõíç äÞëùóç

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 59 mins (2004-03-14 17:18:25 GMT)
--------------------------------------------------

www.manitobacourts.mb.ca/ Adobe%20-%20french/frenchSCC%20-%20Appendix%201_b_%20-%20General%20Info%20-%20F.pdf

Åãþ èá ôï áðÝäéäá ùò áêïëïýèùò:
Vous pouvez déposer une exception dans les 21 jours suivant la signification dudit recours, soit personnellement soit par l’intermédiaire d’un avocat, en la remettant au Registreur en Chef de la Cour Suprême. Cette exception doit être accompagnée de la copie à être signifiée au requérant et de la copie de déclaration sous serment de signification (ou de l’affidavit de signification).
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
Êáé Üøïãç óõìðåñéöïñÜ êáé óùóôüôáôç åßíáé ç áðÜíôçóç (Áõôü ãéá ôç Âáë). Ó' åõ÷áñéóôþ, Ìáíþëç. Ðåñßìåíá áõôÞ ôçí áðÜíôçóç åäþ êáé ìÝñåò. (Ãéá íá åðéâåâáéþóù ôç äéêÞ ìïõ õðïøßá).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1déclaration sous serment de signification Þ affidavit de signification (ãéá ÊáíáäÜ)
Emmanouil Tyrakis
5déclaration jurée de service
Valentini Mellas
4concernant (ou "en vue de") la reconnaissance sous serment de la notification
Christine Cooreman


Discussion entries: 4





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
για την ένορκη ομολογία επίδοσης
déclaration jurée de service


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2004-03-13 22:49:12 GMT)
--------------------------------------------------

Une contestation peut être enregistrée dans vingt-un(21)jours dès le jour du service de cette application, en personne ou par avocat, en la livrant au Archiviste du Cour de Cessation avec une copie pour le service au candidat et en plus une copie pour une déclaration jurée de service.
(Mia protasi)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 20 mins (2004-03-14 00:39:08 GMT)
--------------------------------------------------

åðßóçò äåò
http://www.proz.com/?sp=h&id=412181&keyword=jur

Valentini Mellas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
για την ένορκη ομολογία επίδοσης
concernant (ou "en vue de") la reconnaissance sous serment de la notification


Explanation:
Ðñôåßíù ôçí áêüëïõèç ìåôÜöñáóçôçò ðáñáãñÜöïõ (áí êáé ëåßðïõí áñêåôÜ óôïé÷åßá ãéá ôçí êáôáíüçóç ôïõ èÝìáôïò...) Ç ðñïçãïýìåíç ðñïôåéíüìåíç ìåôÜöñáóç ðåñéÝ÷åé ðÜñá ðïëëÜ ëÜèç êáé ïñïëïãßáò êáé ãáëëéêÞò ãëþóóáò(Áíþôáôï ÄéêáóôÞñéï = Cour Suprême ou Cour de Cassation êáé ü÷é Cour de Cessation!)
Ðñïôåéíüìåíç ÌåôÜöñáóç
NOTE : Une exception peut-être enregistrée dans un délai de 21 jours de puis la date de notification de la requête en question, par la personne concernée ou par son avoué, par remise de celle-là auprès du Registrateur en Chef de la Cour Suprême accompagnée d'une copie à notifier au requérant et, une autre copie, concernant (ou "en vue de") la reconnaissance sous serment de la notification.

Christine Cooreman
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
για την ένορκη ομολογία επίδοσης
déclaration sous serment de signification Þ affidavit de signification (ãéá ÊáíáäÜ)


Explanation:
Êáé áðü üôé âëÝðù ôï êåßìåíü óïõ ðñÝðåé íá åßíáé ìåôÜöñáóç áðü áããëéêü êåßìåíï, ãéáôß ìüíï óôï áããëéêü äßêáéï èá âñåßò ôïõò Áñ÷éðñùôïêïëëçôÝò.

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs 20 mins (2004-03-14 14:39:28 GMT)
--------------------------------------------------

Ýíïñêç ïìïëïãßá Þ Ýíïñêïó äÞëùóç= affidavit (áããëïóáîïíéêü äßêáéï)åßíáé êÜôé óáí ôç äéêéÜ ìáò õðåýèõíç äÞëùóç

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 59 mins (2004-03-14 17:18:25 GMT)
--------------------------------------------------

www.manitobacourts.mb.ca/ Adobe%20-%20french/frenchSCC%20-%20Appendix%201_b_%20-%20General%20Info%20-%20F.pdf

Åãþ èá ôï áðÝäéäá ùò áêïëïýèùò:
Vous pouvez déposer une exception dans les 21 jours suivant la signification dudit recours, soit personnellement soit par l’intermédiaire d’un avocat, en la remettant au Registreur en Chef de la Cour Suprême. Cette exception doit être accompagnée de la copie à être signifiée au requérant et de la copie de déclaration sous serment de signification (ou de l’affidavit de signification).


Emmanouil Tyrakis
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Êáé Üøïãç óõìðåñéöïñÜ êáé óùóôüôáôç åßíáé ç áðÜíôçóç (Áõôü ãéá ôç Âáë). Ó' åõ÷áñéóôþ, Ìáíþëç. Ðåñßìåíá áõôÞ ôçí áðÜíôçóç åäþ êáé ìÝñåò. (Ãéá íá åðéâåâáéþóù ôç äéêÞ ìïõ õðïøßá).

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: Aposiro tin diki mou giati itan apantisi mesa sta ksimeromata edo .. protimo tin diki sou apodosi manoli oxi giati einai sosti alla giati os sinithos exei kai apsogi siberifora ;)
5 hrs
  -> Ευχαριστώ Βαλεντίνη μου!