KudoZ home » Greek to French » Psychology

μοιάζει να γίνεται ένα κεφάλι ψηλότερο από ότι είναι

French translation: Il semble grandir d'une tête


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:μοιάζει να γίνεται ένα κεφάλι ψηλότερο από ότι είναι
French translation:Il semble grandir d'une tête
Entered by: socratisv

08:51 Mar 19, 2007
Greek to French translations [PRO]
Psychology
Greek term or phrase: μοιάζει να γίνεται ένα κεφάλι ψηλότερο από ότι είναι
Παρατηρώντας τη δραστηριότητα του παιχνιδιού διαπιστώνουμε δύο βασικά παράδοξα. Πρώτον, ότι το παιδί χειρίζεται μια άγνωστη νοητικά σημασία σε μια πραγματική κατάσταση. Δεύτερον, το παιδί μέσα στο παιχνίδι από τη μια κάνει ότι του αρέσει περισσότερο, αφού το παιχνίδι συνδέεται με την ευχαρίστηση, από την άλλη όμως μαθαίνει να υποτάσσει τον εαυτό του σε κανόνες και έτσι να απαρνιέται αυτό που θέλει. Το παιχνίδι λοιπόν απαιτεί από το παιδί να ενεργήσει ενάντια στις άμεσες παρορμήσεις του. Μέσα από την πειθάρχηση στους κανόνες και την αποκήρυξη των αυθόρμητων πράξεων πηγάζει η μέγιστη ευχαρίστηση για το παιδί, γιατί πετυχαίνει το μέγιστο αυτοέλεγχο. Επιδεικνύει τη δύναμη της θέλησης του και φαίνεται ότι στο παιχνίδι ξεπερνά την ηλικία του, μετακινείται πέρα από την καθημερινή του συμπεριφορά και μοιάζει να γίνεται ένα κεφάλι ψηλότερο από ότι είναι. Άρα το παιχνίδι αποτελεί μια μέγιστη πηγή ανάπτυξης, που περιέχει όλες τις αναπτυξιακές τάσεις συμπυκνωμένες, δημιουργεί μια ζώνη επικείμενης ανάπτυξης.
Assimina Vavoula
Greece
Il semble grandir d'une tête
Explanation:
ou:
Il semble grandir à hauteur d'une tête

http://fr.wiktionary.org/wiki/tête
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Merci. Bonsoir, Socratis.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Il semble grandir d'une tête
socratisv
4semble grandir/devenir/atteindre au moins une étape majeure
Valentini Mellas


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Il semble grandir d'une tête


Explanation:
ou:
Il semble grandir à hauteur d'une tête

http://fr.wiktionary.org/wiki/tête

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Grading comment
Merci. Bonsoir, Socratis.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos
10 mins
  -> Λιγο παραξενο δεν ειναι να υπαρχει τετοιο μετρο συγκρησης σε τετοιο κειμενο:)?

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
semble grandir/devenir/atteindre au moins une étape majeure


Explanation:
-

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 28