KudoZ home » Greek to German » Art, Arts & Crafts, Painting

πολυχωρος τέχνης....

German translation: Mehrzwecksaal


09:06 Dec 7, 2004
Greek to German translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
Greek term or phrase: πολυχωρος τέχνης....
Πολυχώρος τέχνης ΧΧΧ: Φιλοξενεί ακριβή αντίγραφα διάσημων έργων της παγκόσμιας ζωγραφικής, αφίσες και περιοδικές εκθέσεις τοπικών και ξένων καλλιτεχνών και αξιόλογες φωτογραφίες.

ΤΙΑ
Tina8
German translation:Mehrzwecksaal
Explanation:
Oder auch
"Mehrzwecksaal für kulturelle
Veranstaltungen"
an kai makrunari.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 47 mins (2004-12-07 12:53:55 GMT)
--------------------------------------------------

i mallon \"für Kunstveranstaltungen\", gia na eimaste pio akribeis.
Selected response from:

elzosim
Grading comment
danke!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Mehrzwecksaal
elzosim
3Kunsthalle
Maria Ferstl


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ðïëõ÷ùñïò ôÝ÷íçò....
Kunsthalle


Explanation:
eventuell

Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
πολυχωρος τέχνης....
Mehrzwecksaal


Explanation:
Oder auch
"Mehrzwecksaal für kulturelle
Veranstaltungen"
an kai makrunari.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 47 mins (2004-12-07 12:53:55 GMT)
--------------------------------------------------

i mallon \"für Kunstveranstaltungen\", gia na eimaste pio akribeis.

elzosim
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
danke!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lito Vrakatseli
1 hr
  -> Thanks Lito :)

neutral  Maria Ferstl: Το σκέφτηκα κι εγώ πρώτο, αλλά θα ταίριαζε μόνο στην περίπτωση που πράγματι γίνονται και άλλου είδους εκδηλώσεις εκτός από εκθέσεις.
5 hrs