KudoZ home » Greek to German » Other

Καλή σχολική χρονιά!

German translation: ein (erfolgreiches und) gutes neues Schuljahr


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Καλή σχολική χρονιά!
German translation:ein (erfolgreiches und) gutes neues Schuljahr
Entered by: Evdoxia R.

08:16 Jun 25, 2004
Greek to German translations [Non-PRO]
Other / wish
Greek term or phrase: Καλή σχολική χρονιά!
Ξέρετε πώς λέγεται αυτό στα Γερμανικά?
Evdoxia R.
Greece
ein (erfolgreiches und) gutes neues Schuljahr
Explanation:
Ðïëý ðéï óðÜíéá åý÷ïíôáé êáëÞ ó÷ïëéêÞ ÷ñïíéÜ áð' ü,ôé êáëÝò äéáêïðÝò, áëëÜ äå èÜ 'ëåãá schönes, áëëÜ gutes. Êáé ÷ùñßò ôï neues ìïõ öáßíåôáé ðùò êÜôé ëåßðåé. Åðéâåâáéþèçêá êáé áðü ôá google-hits.
Selected response from:

Maria Ferstl
Malta
Grading comment
thank U
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Alles Gute zum Schulanfang (wünscht ... ), alles Gute zum neuen Schuljahr ...Helena2
5ein (erfolgreiches und) gutes neues Schuljahr
Maria Ferstl
5Ein schönes Schuljahr (wünscht euch ...)!Konstantinos Tsanakas


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Καλή σχολική χρονι&#
Ein schönes Schuljahr (wünscht euch ...)!


Explanation:
.-

Konstantinos Tsanakas
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ÊáëÞ ó÷ïëéêÞ ÷ñïíéÜ!
ein (erfolgreiches und) gutes neues Schuljahr


Explanation:
Ðïëý ðéï óðÜíéá åý÷ïíôáé êáëÞ ó÷ïëéêÞ ÷ñïíéÜ áð' ü,ôé êáëÝò äéáêïðÝò, áëëÜ äå èÜ 'ëåãá schönes, áëëÜ gutes. Êáé ÷ùñßò ôï neues ìïõ öáßíåôáé ðùò êÜôé ëåßðåé. Åðéâåâáéþèçêá êáé áðü ôá google-hits.


    Reference: http://www.informatiktreff.de/main.htm
    Reference: http://www.mgnportal.de/modules.php?name=News&file=article&s...
Maria Ferstl
Malta
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
Grading comment
thank U

48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ÊáëÞ ó÷ïëéêÞ ÷ñïíéÜ!
Alles Gute zum Schulanfang (wünscht ... ), alles Gute zum neuen Schuljahr ...


Explanation:
Áõôü áðü Âáõáñßá, áöïý ðñÝðåé íá äþóù ïðùóäÞðïôå åîÞãçóç.

Helena2
Native speaker of: Native in GreekGreek