KudoZ home » Greek to Russian » Law (general)

επ. του Κ. Πολ. Δικ.

Russian translation: гражданский процессуальный кодекс


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase: Κ. Πολ. Δικ. (Κώδικας Πολιτικής Δικονομίας)
Russian translation:гражданский процессуальный кодекс
Entered by: IvonaSv

21:16 Apr 4, 2007
Greek to Russian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Greek term or phrase: επ. του Κ. Πολ. Δικ.
'Οπως προκύπτει από την έρευνα που έγινε στα οικεία στοιχεία που τηρούνται και προβλέπεται από τα αρθρα 1034 και 1036 επ. του Κ. Πολ. Δικ. έως και χθες δεν έχει καταχωρηθεί δικαστική απόφαση που να έχει τεθεί σε αναγκαστική διαχείρηση
ΕΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ; ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ; ΤΜΗΜΑ: Ασφαλιστικών Μέτρων
Πιστοποιητικό
IvonaSv
Lithuania
гражданский процессуальный кодекс
Explanation:
Сокращение расшифровывается как "Κώδικας Πολιτικής Δικονομίας"
Selected response from:

Marina Khonina
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Уголовно-процессуальный кодекс
Alexander Rogovoy
3гражданский процессуальный кодекс
Marina Khonina


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Κ. Πολ. Δικ.
гражданский процессуальный кодекс


Explanation:
Сокращение расшифровывается как "Κώδικας Πολιτικής Δικονομίας"

Marina Khonina
Turkey
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Alexander Rogovoy: еще данный документ сокращается как Κ.Π.Δ
544 days

545 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Уголовно-процессуальный кодекс


Explanation:
Κ.Π.Δ. - Κώδικας Ποινικής Δικονομίας

Alexander Rogovoy
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian