KudoZ home » Hebrew to English » Law (general)

במרב העבותות

English translation: most strongly connected thereto


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hebrew term or phrase:במרב העבותות
English translation:most strongly connected thereto
Entered by: Mary Jane Shubow

07:43 Dec 24, 2010
Hebrew to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Record of court case
Hebrew term or phrase: במרב העבותות
wider context

ככל שמדובר בפלילים שיטת המשפט הטבעית של אדם היא אותה השיטה שהמעשה המיוחס לו קשור אליה במרב העבותות

Thanks!
Mary Jane Shubow
United States
most strongly connected thereto
Explanation:
"with the greatest number of bonds"
Selected response from:

judithyf
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4most strongly connected thereto
judithyf
4(is in its ) Center of gravity
Gad Kohenov
3With the strongest ties or bonds
Lingopro


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
most strongly connected thereto


Explanation:
"with the greatest number of bonds"

judithyf
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 293
Grading comment
Thanks!
Notes to answerer
Asker: Thanks!


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(is in its ) Center of gravity


Explanation:
עבותות means ties in English

From the Takdin:

ב"ש (ירושלים) 9508/07 - היועץ המשפטי לממשלה נ' יניב חזיזה 03.09.2007
וזאת נוכח הוראת סעיף 38 לפקודת הסמים המסוכנים הקובע כי אזרח או תושב ישראל העובר עבירת סמים בחו"ל, יראוהו לעניין סמכות שיפוט כאילו עבר אותה בישראל. ההלכה הפסוקה מורה, כי כאשר קיימת סמכות שיפוט מקבילה הן למדינה המבקשת והן לישראל, יבחן בית-המשפט , בין-השאר, את "מרכז הכובד" של ביצוע העבירות, או "מרב הזיקות" שבין מעשה העבירה לבין שיטת המשפט שראוי כי תחול. על מבחנים אלו עמד בית-המשפט העליון בע"פ 4596/05 בעניין רוזנשטיין (טרם פורסם): "סבורני, כי ככל שהדבר אמור בפלילים, שיטת-המשפט ה"טבעית" של אדם היא אותה השיטה שהמעשה המיוחס לו קשור אליה במֵרב העבותות. גישה זו, המכונה לעתים גישת "מרב

This has to do with the Zeev Rosenstein case!!
They mention מרב עבותות which is also called מרב הזיקות
or in English "Center of gravity".

He is not Dutch so his name would not be spelled Rozenstein, unless the clerk in the Ministry of the Interior wrote is with a "Z" out of ignorance (we always have to ask about the English transliteration of Hebrew names as from time to time you have suprises there.

ע"פ 4596/05 - זאב רוזנשטיין נ' מדינת ישראל 30.11.2005
מדובר היא קשירת קשר במדינה אחת לביצוע עבירה במדינה אחרת? הלא על-פי ההשקפה שהבעתי, יש לראות את שתי המדינות כבעלות תחולה טריטוריאלית , ובכגון דא נמצא "כלל מקום הביצוע" חסר תועלת. סבורני, כי ככל שהדבר אמור בפלילים, שיטת-המשפט ה"טבעית" של אדם היא אותה השיטה שהמעשה המיוחס לו קשור אליה במֵרב העבותות. גישה זו, המכונה לעתים גישת "מרב הזיקות" או גישת "מרכז הכובד" (" center of gravity ") של העבירה, היא זו המבטאת בצורה הטובה ביותר את הקש ר בין המעשה לבין שיטת-המשפט אשר ראוי כי תחול. היא מציעה כלל עדיפות יעיל


Gad Kohenov
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 720
Notes to answerer
Asker: Thanks a lot!


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
With the strongest ties or bonds


Explanation:
most strongly tied to...

Lingopro
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 282
Notes to answerer
Asker: Thanks!