reklámgrafika

English translation: graphic design

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:reklámgrafika
English translation:graphic design
Entered by: Éva Kimball

14:46 Mar 29, 2006
Hungarian to English translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
Hungarian term or phrase: reklámgrafika
Sőt, reklámgrafikai gépek...
Éva Kimball
graphic design
Explanation:
Amit Magyarországon reklámgrafika alatt értenek, beleértve az ezt tanító szakközépiskolai, egyetemi, főiskolai szakokat is, az ezzel foglalkozók szakmájának megnevezését, azt angolul egyszerűen "graphic design"-nak hívják.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Itt nem kellett annyira konkrétnak lennem. Rémlett is a graphic design valahonnan, csak nem voltam biztos benne. Köszi a segítséget mindenkinek!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3graphic design
Katalin Horváth McClure
4 +2advertising graphics
Orsolya Mance


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
graphic design


Explanation:
Amit Magyarországon reklámgrafika alatt értenek, beleértve az ezt tanító szakközépiskolai, egyetemi, főiskolai szakokat is, az ezzel foglalkozók szakmájának megnevezését, azt angolul egyszerűen "graphic design"-nak hívják.

Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Itt nem kellett annyira konkrétnak lennem. Rémlett is a graphic design valahonnan, csak nem voltam biztos benne. Köszi a segítséget mindenkinek!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Malatinszky: a reklámgrafikai gépek pedig "graphic design equipment" lehetne
7 mins

agree  Sonia Soros
1 hr

agree  Eva Ballentine (X): Advertising and graphic design a diploma neve is. Nincs különálló advertising graphic, csak graphic design.
21 hrs

neutral  Orsolya Mance: A graphic design sokkal szélesebb terület, és nem csak reklámgrafika értendő alatta. Az "advertising graphics" ennek csak egy része.
1 day 15 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
advertising graphics


Explanation:
esetleg "advertising images" - a képekre

--------------------------------------------------
Note added at 1 day17 hrs (2006-03-31 07:54:23 GMT)
--------------------------------------------------

Éva Ballentine: ahogy írtad is, az "Advertising and Graphic design" a diploma neve, ami gondolom, értelmetlen lenne, ha a két dolog ugyanazt jelentené. Ha megnézed, ezen a szakon belül két külön modul is foglalkozik kifejezetten az "Advertising Graphics" területével.
http://postsecondary.humber.ca/04701.htm


    Reference: http://www.onevision.co.uk/xq/ASP/id.568/qx/default.htm
    Reference: http://www.centralstate.edu/academics/art_science/fine_perfo...
Orsolya Mance
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ágnes Fülöp: itt van olyan is, hogy advertising/promotion design a graphic design-on belül: http://he-cda.wiley.com/WileyCDA/HigherEdCourse/cd-GDX000.ht... kétségtelen a graphic design elterjedtebb
5 hrs
  -> köszönöm!

agree  Eva Blanar: igen, ez a grafika egyik ága, a graphic design a szakma, az advertising graphics a műfaj (vagy szakirány)
1 day 14 hrs
  -> Köszönöm Éva, pontosan így van.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search