gazdasági igazgató

English translation: financial director (FD)

09:15 Oct 2, 2008
Hungarian to English translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / gazdaság/pénzügy
Hungarian term or phrase: gazdasági igazgató
Feladata pénzügy, számvitel, bérek, gazdasági kimutatások, kontrolling.
Fehér Katalin
English translation:financial director (FD)
Explanation:
Szerintem.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-10-02 09:31:03 GMT)
--------------------------------------------------

Igen, mindkettő használatos. A cég felépítése vagy szokásai alapján. De igazából már olyannal is találkoztam, hogy ugyanazon cégen belül használják mindkettőt.

Itt találsz egy leírást:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chief_financial_officer
Selected response from:

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6CFO (Chief Financial Officer)
Judit Lapikás
5 +4financial director (FD)
Zsuzsa Berenyi
Summary of reference entries provided
Hungary GMK

  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
CFO (Chief Financial Officer)


Explanation:
A Financial Director is tökéletes, ez csak egy másik alternatíva.

Judit Lapikás
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman (X)
7 mins

agree  Krisztina Lelik: attól függ, hogy az adott vállalatnál az igazgatók megnevezése a director-manager-chief officer közül melyik
8 mins

agree  Hungary GMK
10 mins

agree  Sonia Soros
1 hr

agree  Gusztáv Jánvári
4 hrs

agree  Iosif JUHASZ
5 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
financial director (FD)


Explanation:
Szerintem.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-10-02 09:31:03 GMT)
--------------------------------------------------

Igen, mindkettő használatos. A cég felépítése vagy szokásai alapján. De igazából már olyannal is találkoztam, hogy ugyanazon cégen belül használják mindkettőt.

Itt találsz egy leírást:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chief_financial_officer

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tamas Nyeste
2 mins

agree  hollowman (X)
4 mins

agree  Krisztina Lelik: attól függ, hogy az adott vállalatnál az igazgatók megnevezése a director-manager-chief officer közül melyik
13 mins

agree  Sonia Soros
1 hr




Reference comments


19 mins
Reference

Reference information:
Már volt kérdés:

http://www.proz.com/kudoz/hungarian_to_english/construction_...

Hungary GMK
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search