bérbeadottsági szint

English translation: occupancy rate

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:bérbeadottsági szint
English translation:occupancy rate
Entered by: Attila Magyar

17:28 Apr 6, 2011
Hungarian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / szindikált hitelezés
Hungarian term or phrase: bérbeadottsági szint
"Ezért csupán utalunk arra, hogy a xxx-én létrejött bérleti szerződés megkötése óta folyamatosan tájékozattuk Önöket arról, hogy értékesítés eredménytelensége, valamint piackutatásaink azt mutatták, hogy mágnesbérlő jelentkezésének hiányában a bérleti szerződésünkben meghatározott időpontban, az ott rögzített bérbe adottsági szint elérése - azaz a ház megnyitása - aligha lesz lehetséges."
Attila Magyar
Hungary
occupancy rate
Explanation:
mi a bevásárlóközpontok esetén úgy emlékszem ezt a kifejezést használtuk
http://www.thefreedictionary.com/occupancy rate
Selected response from:

János Untener
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4occupancy rate
János Untener
4tenancy ratio
rajtranslator


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tenancy ratio


Explanation:
A legtöbb találat indiai oldalra mutat, de ha ez valakinek nem elég meggyőző, akkor íme egy brit referencia a "The Journal of Economic History"-ból a Cambridge Journals Online-ról:
http://journals.cambridge.org/action/displayFulltext?type=1&...


    Reference: http://journals.cambridge.org/action/displayFulltext?type=1&...
    Reference: http://tinyurl.com/69enz9j
rajtranslator
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HungarianHungarian

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
occupancy rate


Explanation:
mi a bevásárlóközpontok esetén úgy emlékszem ezt a kifejezést használtuk
http://www.thefreedictionary.com/occupancy rate

János Untener
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana: Az Investopedia szerint is: "What Does Occupancy Rate Mean? In real estate, the number of units in a building that have been rented out as compared to the total number of units in the building." http://www.investopedia.com/terms/o/occupancy-rate.asp
17 mins

agree  Tünde Lőrincz
12 hrs

agree  Julia Prazsmary
1 day 12 hrs

agree  Iosif JUHASZ
11 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search