üvegezett, fém ajtótok-Iap

English translation: metal doorframe and glass pane (metal) door

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:üvegezett, fém ajtótok-lap
English translation:metal doorframe and glass pane (metal) door
Entered by: Katalin Horváth McClure

23:36 Oct 1, 2011
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Building renovation
Hungarian term or phrase: üvegezett, fém ajtótok-Iap
Bejárati meglévő, üvegezett, fém ajtótok-Iap komplett bontása, megóvással együtt újbóli beépítés miatt

Szerintem a miatt szó nyelvileg helytelen, de nem ez a probléma.
Nem tudom mi az ajtótok-lap és hogy hogyan lehet ez üvegezett.
denny (X)
metal doorframe and glass pane (metal) door
Explanation:
Az üvegezett ajtó olyan ajtó, amelybe egy vagy több üveglap van beépítve. Az üvegajtó megint más, ott az egész ajtólap üveg.
A lenti elő linken vannak képek, azok üvegezett ajtók.
Itt a fém szerintem az ajtótokra és az ajtólapra is vonatkozik, tehát mindkettő fémből készült. Az egészet kibontják (tokkal együtt), és az átalakítás után újra beépítik, erről van szó.
Ezért a javaslatom:
metal doorframe and glass pane (metal) door
esetleg:
metal doorframe with glass pane (metal) door

A második metalt azért tettem zárójelbe, mert csak pontosítást szolgál, tehát esetleg elhagyható.

A miatt valóban helytelen a mondat végén, oda "céljából" kellene, de ez nem tartozott a kérdéshez.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4metal doorframe and glass pane (metal) door
Katalin Horváth McClure
3Existing entry door with metal frame and door panel wit glass .
vanyo22
4 -1metal frame for glazed door
Péter Tófalvi


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
metal frame for glazed door


Explanation:
Valahogy így.

--------------------------------------------------
Note added at 16 perc (2011-10-01 23:53:17 GMT)
--------------------------------------------------

vagy: metal-framed glazed door

Péter Tófalvi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Katalin Horváth McClure: Glazed door? Ez az üvegezett akar lenni?//Az nagy tévedés.
5 mins
  -> igen

neutral  juvera: A glazed door kifejezést meg kell védenem. A UK szakma az üvegezett ajtót így hívja. Az üvegajtó neve glass door.
12 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
metal doorframe and glass pane (metal) door


Explanation:
Az üvegezett ajtó olyan ajtó, amelybe egy vagy több üveglap van beépítve. Az üvegajtó megint más, ott az egész ajtólap üveg.
A lenti elő linken vannak képek, azok üvegezett ajtók.
Itt a fém szerintem az ajtótokra és az ajtólapra is vonatkozik, tehát mindkettő fémből készült. Az egészet kibontják (tokkal együtt), és az átalakítás után újra beépítik, erről van szó.
Ezért a javaslatom:
metal doorframe and glass pane (metal) door
esetleg:
metal doorframe with glass pane (metal) door

A második metalt azért tettem zárójelbe, mert csak pontosítást szolgál, tehát esetleg elhagyható.

A miatt valóban helytelen a mondat végén, oda "céljából" kellene, de ez nem tartozott a kérdéshez.


    Reference: http://www.archiexpo.com/architecture-design-manufacturer/gl...
Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 48
Grading comment
Köszönöm!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Existing entry door with metal frame and door panel wit glass .


Explanation:
Reszemrol butasagnak tartom leforditani szorol- szora az ajto anyagat . A hangsuly inkabb azon van ,hogy a meglevo bejarati ajtot ugy kell kibontani ,hogy az kesobb a tok es az ajtolap ujra felhasznalhato legyen . Hacsak nincs meg harom masik bejarati ajto ,ami nem femtokos es uvegbetetes es azokat nem akarjak kesobb ujra beepiteni :-)

vanyo22
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search