csatornázottan mozgó nehézjárművek

English translation: heavy vehicles moving in column

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:csatornázottan mozgó nehézjárművek
English translation:heavy vehicles moving in column
Entered by: Péter Tófalvi

10:21 Jun 27, 2004
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / road construction
Hungarian term or phrase: csatornázottan mozgó nehézjárművek
Ezekben a forgalmi terhelési osztályokban a csatornázottan mozgó nehézjárművek az érvényes szabályzatokban rögzített módon eddig tervezett és épített hajlékony, valamint félmerev útpályaszerkezetek aszfaltrétegeiben plasztikus deformációkat (nyomvályúk) okoznak.
Péter Tófalvi
Hungary
rutting heavy vehicles
Explanation:
Bocs, ha ezzel félrevezetlek. Eltöltöttem legalább 3 órát turkálással, de még csak nyomára se bukkantam hasonló kifejezésnek. Heavy vehicle az nagyon sok található interneten, összefüggésben a rut-tal, meg Heavy Vehicle Simulation-nal, de sehol nem találtam utalást olyan tesztre, vagy felmérésre, ahol a keresett kifejezést használták volna. Amit javaslok, csak a RUT gyakorisága miatt teszem.

Remélem azért ezzel mész valamire.
Selected response from:

mrrobkoc
Hungary
Grading comment
Az Andrásé is jó szerintem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4heavy vehicles in channeled traffic
Andras Szekany
3rutting heavy vehicles
mrrobkoc


Discussion entries: 4





  

Answers


1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
csatornázottan mozgó nehézjárművek
rutting heavy vehicles


Explanation:
Bocs, ha ezzel félrevezetlek. Eltöltöttem legalább 3 órát turkálással, de még csak nyomára se bukkantam hasonló kifejezésnek. Heavy vehicle az nagyon sok található interneten, összefüggésben a rut-tal, meg Heavy Vehicle Simulation-nal, de sehol nem találtam utalást olyan tesztre, vagy felmérésre, ahol a keresett kifejezést használták volna. Amit javaslok, csak a RUT gyakorisága miatt teszem.

Remélem azért ezzel mész valamire.

mrrobkoc
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Az Andrásé is jó szerintem.

2 days 5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
csatornázottan mozgó nehézjárművek
heavy vehicles in channeled traffic


Explanation:
valahol már találkoztam ezzel - a "csatorna" itt nem az aszfalt tönkretétele (nyomvályú), hanem a forgalom egy formája (mindenki a "maga" sávjában)

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 27




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search