áramútterv

English translation: current flow/path diagram

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:áramútterv
English translation:current flow/path diagram
Entered by: denny (X)

21:07 Nov 21, 2006
Hungarian to English translations [PRO]
Science - Electronics / Elect Eng / automatika
Hungarian term or phrase: áramútterv
Sziasztok!

Itt egy számomra mumus mondat két kifejezéssel is. A másikat is mindjárt küldöm. A mondat tehát:

értelmezni a villamos vezérlések hatásvázlatát, az áramúttervet, a kapcsolási sorrendtervet

Köszi
Krisztina Ványa
Hungary
current flow diagram
Explanation:
azt hiszem, ez az
http://www.pelicanparts.com/914/914_electrical_diagrams.htm
Selected response from:

denny (X)
Grading comment
Köszönöm szépen! Mind a két megoldás nagyon tetszik. Ugyanakkor mélységesen egyetértek András megjegyzéséval a tudálékosságot illetően.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4current flow diagram
denny (X)
3current path diagram
Andras Mohay (X)


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
current flow diagram


Explanation:
azt hiszem, ez az
http://www.pelicanparts.com/914/914_electrical_diagrams.htm

denny (X)
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Köszönöm szépen! Mind a két megoldás nagyon tetszik. Ugyanakkor mélységesen egyetértek András megjegyzéséval a tudálékosságot illetően.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
current path diagram


Explanation:
Én huncutul erre tippelek.

Az érdekes az, hogy ezekre alig van magyar adat, s ami van, az a nemzeti alaptantervek körébe tartozik. Igazából itt nem szavakat keresünk, hanem azt, hogy ki terjesztette el ezeket a tudákosságokat a hazai oktatásügyben ilyen eréllyel, és honnan koppintották tankönyvi hátterüket? Németből? Oroszból?

Open electrical wiring diagram; Current path diagram; List of circuit breakers; List of labels; Drawings for the appearance of the panel; Panel will have a ...
www.mfib.gov.tr/attachments/tender/105/Volume_3.doc

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2006-11-21 22:15:36 GMT)
--------------------------------------------------

S lám:

áramút current path ...

mek.oszk.hu/00000/00063/html/a.htm

Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search