környezetvédelmi megbízott

English translation: environmental officer

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:környezetvédelmi megbízott
English translation:environmental officer
Entered by: Katalin Varga-Pinter

12:27 Aug 5, 2009
Hungarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Environment & Ecology
Hungarian term or phrase: környezetvédelmi megbízott
mint pozíció.
POLGÁRMESTERI HIVATAL, MŰSZAKI OSZTÁLY
Köztisztviselő (Műszaki ügyintéző, környezetvédelmi
megbízott)
Előre is köszönöm a segítséget.
Katalin Varga-Pinter
Hungary
environmental officer
Explanation:
Az "officer" jó általános hivatalnoki elnevezés, amelyhez - ha kell - lehet további magyarázatot adni a beosztásáról (superviser, adviser, administrator...stb) és a munkaköri feladatairól: responsible for...
Selected response from:

juvera
Grading comment
Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5environmental officer
juvera
4 -1environmental supervisor
Katalin Szilárd


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
environmental supervisor


Explanation:
Egy tipp.

Katalin Szilárd
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  JANOS SAMU: Az ügyintézői beosztásnak nincs felügyeleti vonzata és a supervisor mindenképpen felügyeleti illetve csoportvezetői szintet sejtet
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
environmental officer


Explanation:
Az "officer" jó általános hivatalnoki elnevezés, amelyhez - ha kell - lehet további magyarázatot adni a beosztásáról (superviser, adviser, administrator...stb) és a munkaköri feladatairól: responsible for...

juvera
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lingua.Franca
21 mins

agree  hungarka
39 mins

agree  JANOS SAMU
7 hrs

agree  hollowman (X)
16 hrs

agree  Tradeuro Language Services
1 day 1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search