állománykezelő

English translation: client database administrator

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:állománykezelő
English translation:client database administrator
Entered by: Katalin Szilárd

11:45 Jul 30, 2007
Hungarian to English translations [PRO]
Social Sciences - Human Resources
Hungarian term or phrase: állománykezelő
Ez egy munkakör. Mivel nem tudom mit csinál egy állománykezelő, az angol megfelelőjét sem tudom megfejteni. Segítene valaki?
Katalin Szilárd
Hungary
client database administrator
Explanation:
A fenti pontosítás alapján, esetleg így lehetne fordítani, de amúgy az "állománykezelő" önmagában más munkakörre is vonatkozhat.

Ezt a referenciát találtam, amely egy sokkal magasabb beosztást feltételez, és talán közelebb áll az "account manager" tevékenységéhez:

"Nem elhanyagolható üzleti kapacitás a mintegy 550 fővel működő saját hálózatunk, mely részben főállású, részben mellékállású üzletkötőkből áll. Többségük tevékenységére jellemző, hogy nemcsak üzletet köt, hanem állománykezelő, és segítséget nyújt a kárrendezésben is. "

http://www.biztositas.hu/hu/Elet/Sokszemkozt_egy_boldog_elcs...













Selected response from:

zsuzsa369 (X)
Grading comment
Köszönöm a sok segítséget. :) Ezt a megoldást tartom helyesnek. Köszönöm, Zsuzsa. :) Bár szívem szerint Mohay Andrásnak adnám a pontot. András, ha gondolod, legközelebb válaszként add meg a helyesnek vélt megoldást. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3client database administrator
zsuzsa369 (X)
3portfolio manager
Katalin Sandor
2staff manager
Gabor Kun


Discussion entries: 10





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
staff manager


Explanation:
gyenge tipp, a megadott témakör alapján

Gabor Kun
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
portfolio manager


Explanation:
Ha biztosító, akkor talán ezt takarja. Végülis a hitel, befektetés, kötvény-állomány az mind portfolio. Azért magyarul furcsán hangzik.

Katalin Sandor
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
client database administrator


Explanation:
A fenti pontosítás alapján, esetleg így lehetne fordítani, de amúgy az "állománykezelő" önmagában más munkakörre is vonatkozhat.

Ezt a referenciát találtam, amely egy sokkal magasabb beosztást feltételez, és talán közelebb áll az "account manager" tevékenységéhez:

"Nem elhanyagolható üzleti kapacitás a mintegy 550 fővel működő saját hálózatunk, mely részben főállású, részben mellékállású üzletkötőkből áll. Többségük tevékenységére jellemző, hogy nemcsak üzletet köt, hanem állománykezelő, és segítséget nyújt a kárrendezésben is. "

http://www.biztositas.hu/hu/Elet/Sokszemkozt_egy_boldog_elcs...















zsuzsa369 (X)
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm a sok segítséget. :) Ezt a megoldást tartom helyesnek. Köszönöm, Zsuzsa. :) Bár szívem szerint Mohay Andrásnak adnám a pontot. András, ha gondolod, legközelebb válaszként add meg a helyesnek vélt megoldást. :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search