ügyeleti telefon

English translation: hotline

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:ügyeleti telefon
English translation:hotline
Entered by: Ágnes Lepold

18:21 Jan 21, 2012
Hungarian to English translations [PRO]
Law/Patents - IT (Information Technology)
Hungarian term or phrase: ügyeleti telefon
A hibajelentés Szolgáltatóhoz történő beérkezése alatt felek az e-mail és ügyeletitelefonon tett és írásban megerősített hibajelzést értik.
Ágnes Lepold
Hungary
hotline
Explanation:
Ennyi!

Ill. még annyi, hogy: forródrót.
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
Köszi! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2hotline
Péter Tófalvi
5Help Center line
JANOS SAMU
4helpdesk call
Gusztáv Jánvári
2customer support centre line
trsk2000 (X)


Discussion entries: 4





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Help Center line


Explanation:
Ez az egyik variáció. Sok lehetséges. Az USA-ban ez gyakori.

...reports received and confirmed via e-mail or the Help Center line...

JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Köszönöm a választ!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ildiko Santana: Ez "segélyvonal" magyarul, amiben nincs benne az "ügyeleti" értelme, azaz bármikor hívható. Az USA-ban gyakori ugyan, csak éppen nem "ügyeleti telefont" jelent. Arra a "hotline" a bevett kifejezés az USA-ban (is).
12 mins
  -> Lehet hotline is. Az is egy variáció, csakhogy a hotline-t inkább szabálytalanságok és veszély bejelentésére használják, míg az ügyfélszolgálati ügyelet inkább Help Center, ami magától értetődően bármikor elérhető.

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
hotline


Explanation:
Ennyi!

Ill. még annyi, hogy: forródrót.

Péter Tófalvi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Köszi! :)
Notes to answerer
Asker: Köszönöm a választ!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana: http://www.oerak.or.at/downloads/info_ungarisch.pdf http://www.balmex.hu/szolgaltatasaink/karbantartas.html
5 mins

agree  hollowman2
12 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
helpdesk call


Explanation:
Szerintem meg a helpdesk kifejezés a leggyakoribb, már amennyiben szoftverrel kapcsolatos hibabejelentésről van szó.

Gusztáv Jánvári
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 52
Notes to answerer
Asker: Köszönöm a választ!


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
customer support centre line


Explanation:
...

trsk2000 (X)
United Kingdom
Native speaker of: English
Notes to answerer
Asker: Köszönöm a választ!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search