igazoló jelentés

English translation: occurrence report / incident report / relief request

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:igazoló jelentés
English translation:occurrence report / incident report / relief request
Entered by: Andras hirschler

07:32 Aug 1, 2017
Hungarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Hungarian term or phrase: igazoló jelentés
Amikor egy irodában valamilyen hibát vagy mulasztást követünk el, és a főnökség magyarázatot vár, igazoló jelentést szoktunk írni. Hivatalos szerv is kérhet ilyet, ha pl. nem jelenünk meg felszólításra vagy késve adunk be valamilyen hivatalos iratot.
Előre is köszönet.
Andras hirschler
occurrence report / incident report / relief request
Explanation:
A magyar elintézheti egy kifejezéssel, de angolban a helyzethez kell igazítani a jelentést és az adott területen használatosat választani. Munkaadónál a hibát elkövető által írt jelentés az occurrence report vagy a régi hagyományok szerint incident report. Meg nem jelenés és késedelmes kérelmezés, késedelmes befizetés esetén pedig relief request.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönet minden hozzászólónak is. Megőrjít a proz.com új belépési rendszere.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4occurrence report / incident report / relief request
JANOS SAMU
4certification report
hollowman2


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
certification report


Explanation:
Egy lehetséges megoldás.

hollowman2
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
occurrence report / incident report / relief request


Explanation:
A magyar elintézheti egy kifejezéssel, de angolban a helyzethez kell igazítani a jelentést és az adott területen használatosat választani. Munkaadónál a hibát elkövető által írt jelentés az occurrence report vagy a régi hagyományok szerint incident report. Meg nem jelenés és késedelmes kérelmezés, késedelmes befizetés esetén pedig relief request.


    https://www.boe.ca.gov/elecsrv/efiling/orh.htm
    Reference: http://allnurses.com/general-nursing-student/occurrence-repo...
JANOS SAMU
United States
Specializes in field
PRO pts in category: 70
Grading comment
Köszönet minden hozzászólónak is. Megőrjít a proz.com új belépési rendszere.
Notes to answerer
Asker: Kedves János, sokat segítettél. Nagyon köszönöm. Néztem a neten rengeteg helyen, de nem találtam reasonable megoldást.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk: incident report
9 hrs
  -> Köszönöm

agree  Peter Simon
10 hrs
  -> Köszönöm

agree  Tibor Pataki
20 hrs
  -> Köszönöm

agree  Gabriella Vento: Incident report vagy relief request, a fentiek szerint, esettől függően
1 day 6 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search