a bűntettesek nyilvántartásában nem szerepel

English translation: No criminal record

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:a bűntettesek nyilvántartásában nem szerepel
English translation:No criminal record
Entered by: Veronika Wagner

15:21 Oct 8, 2007
Hungarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Hungarian term or phrase: a bűntettesek nyilvántartásában nem szerepel
Erkölcsi bizonyítványban ezt hogyan szokás fordítani?

Köszönöm.
Veronika Wagner
Hungary
No criminal record
Explanation:
Bár a javasolt "Does not have a criminal record" érthető, a "Does not have any criminal records" viszont nyelvtanilag helyesebb. A hivatalos bejegyzés az amerikai (USA) erkölcsi bizonyítványokban csak ennyi: No criminal record.

A saját erkölcsi bizonyítványomból vettem, amelyet a New York-i Rendőrfőkapitányság állított ki, de a fordításaimban az FBI által kiadott erkölcsi bizonyítványokon is csak ennyi áll.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm, a többieknek is.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4does not have a criminal record
Annamaria Amik
5 +2No criminal record
JANOS SAMU
4has no conviction
Daniel Pankovics (X)


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
has no conviction


Explanation:
esetleg:
Is free of conviction of a felony.


    Reference: http://www.msboeswmft.com/rules®s/socialworkers_3.htm
Daniel Pankovics (X)
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
does not have a criminal record


Explanation:
Tudtommal.

Annamaria Amik
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zsuzsa369 (X): http://criminalcheck.globalchoices.co.uk/
22 mins
  -> Köszönöm (a hivatkozást is).

agree  Katarina Peters
43 mins

agree  Iosif JUHASZ
1 hr

agree  Judit Darnyik
4 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
No criminal record


Explanation:
Bár a javasolt "Does not have a criminal record" érthető, a "Does not have any criminal records" viszont nyelvtanilag helyesebb. A hivatalos bejegyzés az amerikai (USA) erkölcsi bizonyítványokban csak ennyi: No criminal record.

A saját erkölcsi bizonyítványomból vettem, amelyet a New York-i Rendőrfőkapitányság állított ki, de a fordításaimban az FBI által kiadott erkölcsi bizonyítványokon is csak ennyi áll.

JANOS SAMU
United States
Specializes in field
PRO pts in category: 183
Grading comment
Köszönöm, a többieknek is.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure
5 hrs

agree  Krisztina Lelik
14 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search