Az ügy vitatott

English translation: Contested case

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:Az ügy vitatott
English translation:Contested case
Entered by: Jilt

11:01 Feb 3, 2016
Hungarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Legal profession
Hungarian term or phrase: Az ügy vitatott
Kedves forum,

Az egeszen lenti idezet alapjan gondolom, hogy ez hivatalos fogalom. Van angol megfeleloje?

Kontextus (ugyved levele egy biztositonak arrol, hogy a biztosito jogellenesen fellep az (ugyved) ugyfelevel szemben):

Az ugyfelem nem rendelkezik jogeros hatarozattal, mely a visszafizetesre kotelezne [..]
[..]
[..] a jelen ugy vitatott, tehat nem lehet jogeros.

„Nem megfelelô minôségû ügy”: Olyan ügy, amelyben nincsenek,
vagy gyenge minôségûek az adatok, vagy hiányos a
cím vagy az elérhetôség, vagy az ügy vitatott, vagy a szüksé-
ges dokumentáció hiányzik, vagy bármely releváns, a behajthatóságot
negatívan befolyásoló tényezô áll fenn. Ideértendô
az az eset is, amikor az ügy a Megbízott teljesítési segédjének
országában követett gyakorlat szerint, vagy a jogszabályok
megszegése nélkül nem kezelhetô, vagy amikor a Megbízott
teljesítési segédével kapcsolatos összeférhetetlenség, vagy
érdekellentét áll fenn, valamint, amikor a követeléskezelés

Jilt
Jilt
Netherlands
Contested case
Explanation:
because the case is [still] being contested ...
Selected response from:

Michael Moskowitz
Grading comment
Koszonom!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Contested case
Michael Moskowitz
4contentious
Ildikó Nagypál


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
contentious


Explanation:
A Üzleti nagyszótár és az Oxford Dictionary of Law szerint is ezt a jelzőt kell használni "vitás, vitatott, peres" értelemben.

Ildikó Nagypál
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Contested case


Explanation:
because the case is [still] being contested ...

Michael Moskowitz
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Koszonom!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Annamaria Amik
7 mins

agree  Ildiko Santana
4 hrs

agree  Iosif JUHASZ
1 day 15 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search