témazáró dolgozat

English translation: final paper

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:témazáró dolgozat
English translation:final paper
Entered by: Zoltán Törőcsik

08:26 Sep 26, 2014
Hungarian to English translations [PRO]
Science - Mathematics & Statistics / matek feladatok 3. oszt.
Hungarian term or phrase: témazáró dolgozat
Az a munkafüzet tudáspróbákat tartalmaz, amelyek a témazáró dolgozatra való felkészülést hivatottak segíteni.
Zoltán Törőcsik
Hungary
final paper
Explanation:
Amely egyébként egy final assessment.
Selected response from:

kyanzes
Hungary
Grading comment
Ez a javaslat adott megfelelő alapot a további terminológiai kutatáshoz. köszönettel! Ezymbe juttatta a "midterm exam" kifejezést :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2topic test / end of topic test
Tamas Elek
4 +2final paper
kyanzes


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
final paper


Explanation:
Amely egyébként egy final assessment.

kyanzes
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ez a javaslat adott megfelelő alapot a további terminológiai kutatáshoz. köszönettel! Ezymbe juttatta a "midterm exam" kifejezést :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay (X): És egyértelműbben talán "final topic paper"
41 mins

agree  hollowman2
3 hrs

neutral  Tamas Elek: A final assessment szerintem inkább év végi vizsga. A témazáró dolgozatot év közben írnak a diákok (általános és középiskolában), amikor egy-egy témakört befejeznek.
4 hrs

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
topic test / end of topic test


Explanation:
Talán ez a legmegfelelőbb.


    https://salesianschool.showmyhomework.co.uk/school/homeworks/2159281-science-water-topic-test
    Reference: http://www.suffolkmaths.co.uk/pages/1assessment.htm
Tamas Elek
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tony Sarok
55 mins
  -> Köszönöm!

agree  Peter Simon: A másik megoldásra adott reakciódban van a lényeg.
8 hrs
  -> Köszönöm!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search