hőhasznosító

English translation: heat recovery (system/unit)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:hőhasznosító
English translation:heat recovery (system/unit)
Entered by: Eva Blanar

13:22 Mar 31, 2007
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Hungarian term or phrase: hőhasznosító
ez valami ketyere, amit a hűtőházba építenek be, csak mint beruházási tétel szerepel ("hőhasznosító beépítése a hűtőházba"), annyit lehet róla tudni, hogy napi x MWh termál hőmennyiséget takarít meg, y m Ft-ba kerül és az üzemeltetési költsége nulla
Eva Blanar
Hungary
heat recovery (system/unit)
Explanation:
Ennek tűnik. Itt egy link, pont egy hűtőházhoz.
Selected response from:

Katalin Sandor
Hungary
Grading comment
köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5heat recuperator
JANOS SAMU
3 +2heat recovery (system/unit)
Katalin Sandor


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
heat recovery (system/unit)


Explanation:
Ennek tűnik. Itt egy link, pont egy hűtőházhoz.


    Reference: http://www.et.web.mek.dtu.dk/Software/Recovery/Index.html
Katalin Sandor
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay (X)
2 hrs
  -> Köszönöm

agree  Katalin Horváth McClure: Most előkerestem a legutóbbi kompresszoros anyagot, amit fordítottam, mert rémlett, hogy benne van. A hőhasznosító ott is heat recovery volt, igaz, ott WHRS (Waste Heat Recovery System) szerepelt, ami a hulladékhő-hasznosító rendszer.
1 day 1 hr
  -> Köszönöm

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
heat recuperator


Explanation:
Ezt használják leginkább a hűtőiparban és a nagy klímaberendezésekben


    Reference: http://www.green-trust.org/cooling.htm
JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 28




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search