(rendőr) főtörzsőrmester

English translation: police sergeant-major (PSM)

17:16 Aug 10, 2007
Hungarian to English translations [PRO]
Military / Defense / Rendőrség
Hungarian term or phrase: (rendőr) főtörzsőrmester
Hát ennyi. Annyit biztosan tudok, hogy a katonai és a rendőri rendfokozatok köszönőviszonyban sincsenek. Ha valaki esetleg járatos a rendőrségnél, segítene?
Katalin Sandor
Hungary
English translation:police sergeant-major (PSM)
Explanation:
szótár + Google alapján

http://www.google.com/search?hl=en&ie=ISO-8859-1&q="police s...


--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2007-08-10 17:37:50 GMT)
--------------------------------------------------

Valószínűleg kükönbségek lesznek attól függően, hogy milyen országra vonatkozóan keresünk.

Egy másik referencia szerint Angliában a következő a rendőr rangok léteznek, és itt csak "Sergeant" szerepel:

http://www.police-information.co.uk/Docs/careerinformation/r...

Selected response from:

zsuzsa369 (X)
Grading comment
Mindkét válasz pompás, az időzítés és az agree alapján született döntés. Mindenkinek köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Sergeant Major
Ildiko Santana
3 +1police sergeant-major (PSM)
zsuzsa369 (X)


Discussion entries: 6





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Sergeant Major


Explanation:
Az alabbi webhelyeken lathato is. =)

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-08-10 17:30:57 GMT)
--------------------------------------------------

Nos, az egyik forras szerint a Sergeant Major Torzsormester, mig a COMPANY Sergeant Major a FOtorzsormester... En meg igy nem hallottam.


    Reference: http://geocities.com/kokosar2000/hungarian_ranks.html
    Reference: http://www.uniforminsignia.net/index.php?p=show&id=104&sid=7...
Ildiko Santana
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: A második linkig saját erőből én is eljutottam, de ott SEMMI magyar vonatkozású dolog nem jön fel nekem. Mit csinálok rosszul? Amúgy meg: igen, bajos a dolog. Nyilván az a gond, hogy az egyes országok rendszerei nem felelnem meg egymásnak egy az egyben. Ezért a kérdés. Köszi az eddigieket!


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
police sergeant-major (PSM)


Explanation:
szótár + Google alapján

http://www.google.com/search?hl=en&ie=ISO-8859-1&q="police s...


--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2007-08-10 17:37:50 GMT)
--------------------------------------------------

Valószínűleg kükönbségek lesznek attól függően, hogy milyen országra vonatkozóan keresünk.

Egy másik referencia szerint Angliában a következő a rendőr rangok léteznek, és itt csak "Sergeant" szerepel:

http://www.police-information.co.uk/Docs/careerinformation/r...



zsuzsa369 (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mindkét válasz pompás, az időzítés és az agree alapján született döntés. Mindenkinek köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi
2 days 3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search