előválasztás

English translation: pre-selection

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:előválasztás
English translation:pre-selection
Entered by: Katalin Szilárd

17:32 Apr 21, 2009
Hungarian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Telecom(munications)
Hungarian term or phrase: előválasztás
Ismét egy szerződés (távközlés) . . .

Előválasztással érintett kapcsolási számok.

Van olyan is, hogy előválasztással választott közvetítő.
Lingua.Franca
Spain
preselection
Explanation:
Csak egy halvány tipp.

Ez biztos, hogy jó? -> előválasztással érintett?
Szerintem ez valami angolból visszafordított szöveg lehet.
Selected response from:

Katalin Szilárd
Hungary
Grading comment
Merci!
pre-selection
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2preselection
Katalin Szilárd
3prefix
Eva Blanar


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
preselection


Explanation:
Csak egy halvány tipp.

Ez biztos, hogy jó? -> előválasztással érintett?
Szerintem ez valami angolból visszafordított szöveg lehet.

Katalin Szilárd
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Merci!
pre-selection
Notes to answerer
Asker: Igen. Én sem értem: Előválasztással érintett kapcsolási számok.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  JANOS SAMU: Lásd a Magyar Telekom üzleti szabályzatának 34. oldalát: http://www.magyartelekom.hu/static/sw/download/Telefon_ASZF_... Csak éppen kötőjellel írandó: pre-selection
4 hrs
  -> Tényleg. :) Köszönöm!

agree  Attila Széphegyi
13 hrs
  -> Köszönöm!

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prefix


Explanation:
azt hiszem, arra utalnak, hogy kell-e valamit tárcsázni még azelőtt, hogy a tényleges tárcsázás megkezdődik (van, ahol ahhoz is kell, hogy egyáltalán "a házból" kijussál, sőt, én dolgoztam olyan cégnél, hogy először egy hosszú engedélyezési számot kellett beütögetni, csak utána jött az országkód, meg ilyenek)

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search