vonalszerelői hálózat

German translation: Streckendienst

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:vonalszerelői hálózat
German translation:Streckendienst
Entered by: CSsys (X)

19:54 Apr 28, 2005
Hungarian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Hungarian term or phrase: vonalszerelői hálózat
Autó karbantartásokkal kapcsolatos szerződésben
Megrendelő saját hatáskörében vonalszerelői hálózatot tart fent a vonali (?) meghibásodások mielőbbi elhárítások érdekében.
Mónika Farkas
Streckendienst
Explanation:
Streckendienst-re tippelek
Selected response from:

CSsys (X)
Hungary
Grading comment
Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Flächendienst
Andras Szekany
3 +1Streckendienst
CSsys (X)


Discussion entries: 5





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
vonalszerelõi hálózat
Streckendienst


Explanation:
Streckendienst-re tippelek

CSsys (X)
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  T. Czibulyás: jobbat én sem tudok
15 hrs
  -> köszönöm!

2 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vonalszerelõi hálózat
Flächendienst


Explanation:
ezt a magyarok nem fogják megérteni, a németek viszont jobban (ha autóról van szó): a "Strecken".. kötött pálya (ld. Mohay úr), vagy "vezeték - mentén", viszont itt arról van szó, hogy a szolgálat nem a központban, hanem "kint" a "területen" folyik (áramszolgáltatói gyakorlatban is így hívják a németek)

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search