igazságügyi adószakértő

German translation: Öffentlich bestellter Steuersachverständiger im Bereich Justiz

21:14 Jan 18, 2009
Hungarian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs
Hungarian term or phrase: igazságügyi adószakértő
Létezik, hogy pusztán "Sachverständige(r)" lenne a megfelelője?
(GB: Expert Witness in Taxation)

Köszi előre is a válaszokat.
Kathrin.B
German translation:Öffentlich bestellter Steuersachverständiger im Bereich Justiz
Explanation:
Siehe Link. Natürlich könnte es auch "Sachverständiger für Steuerfragen" heißen. Bei "Gerichtlich bestellter Sachverständiger ..." wäre ich mir nicht mehr sicher.
Selected response from:

Helmut Kolberg
Hungary
Grading comment
Danke sehr.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Öffentlich bestellter Steuersachverständiger im Bereich Justiz
Helmut Kolberg
4Steuersachverständige/r in Justiz
János Kaiser


Discussion entries: 1





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Öffentlich bestellter Steuersachverständiger im Bereich Justiz


Explanation:
Siehe Link. Natürlich könnte es auch "Sachverständiger für Steuerfragen" heißen. Bei "Gerichtlich bestellter Sachverständiger ..." wäre ich mir nicht mehr sicher.


    Reference: http://www.landgericht-osnabrueck.niedersachsen.de/master/C5...
Helmut Kolberg
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 14
Grading comment
Danke sehr.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsebet Schock
2 days 15 hrs

agree  Andras Kovacs: Az igazságügyi könyv- és adószakértő feladata, hogy a bíróság, az ügyészség, a rendőrség, illetve a jogszabályban meghatározott más hatóság kirendelése, továbbá megbízás alapján szakvéleményével segítse az adott tényállás megállapítását.
80 days

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Steuersachverständige/r in Justiz


Explanation:
Azt is lehetne mondani, hogy Justiz-Steuersachjverständiger, de mivel ezt a kifejezest nem talaltam sehol, maradnek a gyakorlatban hasznalt kifejezes mellett.

Example sentence(s):
  • Das Werk richtet sich an Steuersachverständige in Justiz und Verwaltung.

    Reference: http://www.rwi.uzh.ch/lehreforschung/alphabetisch/reich/reic...
János Kaiser
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search