béren kívüli juttatás

German translation: Premien

19:38 Apr 21, 2005
Hungarian to German translations [PRO]
Other
Hungarian term or phrase: béren kívüli juttatás
A vállalatok igyekeznek mind több béren kívüli juttatást adni.
Mudi
Hungary
German translation:Premien
Explanation:
ich glaube das würde hier gut passen
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Nebenbezüge
Andrea Szabados
4 +1Nebenbezüge / (Lohnnebenleistungen) / Fringe Benefits
Mónika Farkas
4(Lohn)Zusatzleistungen
Rita Fejér
3Premien
Elvira Stoianov


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
béren kívüli juttatás
Premien


Explanation:
ich glaube das würde hier gut passen

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 1

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
béren kívüli juttatás
Nebenbezüge


Explanation:
pl. itt is:
http://www.datenbanken.justiz.nrw.de/pls/jmi/jvv_proc_bestan...
"Lohnsteuerpflichtige Nebenbezüge der Gerichtsvollzieher und Vollziehungsbeamten der Justiz"
vagy:
http://www.gdba.de/aktuelles/beamte_aktuell/besoldung/nebenb...

Esetleg "Lohnnebenleistungen"
ha nem pénzbeni: unbare Leistungen / Sachbezüge
konkrétan természetbeni: Naturalleistungen / Sachlohn

Ilyen sokféle lehet; a Praemie ennek csak egy részhalmaza lenne.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 1 min (2005-04-21 20:39:49 GMT)
--------------------------------------------------

Bocs, Praemien többesszámban - de semmiképp nem Premien

Andrea Szabados
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar
8 hrs

agree  T. Czibulyás: l. Mónikánál! A jövedelmet valaki kapja, a juttatást valaki adja. OK?
14 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
béren kívüli juttatás
Nebenbezüge / (Lohnnebenleistungen) / Fringe Benefits


Explanation:
Mindhárom szó jó és a németek elõszeretettel használják az angol fringe benefits kifejezést is.

Mónika Farkas

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  T. Czibulyás: Én a Nebenleistungen-t tartom jobbnak, mivel ha jól értem, itt a cégek adnak. Adni v. kapni nem ua. Az angolt pedg legalább mi ne keverjük bele!!!
4 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
béren kívüli juttatás
(Lohn)Zusatzleistungen


Explanation:
Szerintem inkább ez fedi a béren túlmenö juttatásokat. A "Premien" sem unszimpatikus nekem

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 16 mins (2005-04-22 08:54:37 GMT)
--------------------------------------------------

Persze \"Prämien\"
De: a Nebenbezüge vagy Nebenleistungen inkább a TB juttatásokra és effélékre vonatkozik, vagyis amit adni kell.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 53 mins (2005-04-22 10:31:58 GMT)
--------------------------------------------------

Persze \"Prämien\"
De: a Nebenbezüge vagy Nebenleistungen inkább a TB juttatásokra és effélékre vonatkozik, vagyis amit adni kell.


    Reference: http://www.business-wissen.de/de/newsletter-archiv/newslette...
Rita Fejér
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search