busa

German translation: Silberkarpfen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:fehér busa
German translation:Silberkarpfen
Entered by: Maxipocak

10:49 Dec 28, 2003
Hungarian to German translations [PRO]
Hungarian term or phrase: busa
A probléma hasonló, mint az amur esetében.
Egy prospektus fordításáról van szó, amelyben felsorolják a környék horgásztavaiban fogható halakat.
Ez a két hal sajnos kifogott rajtam :)
Előre is köszi!
PSz (X)
Silberkarpfen
Explanation:
Silberkarpfen/Tolstolob (Hypophthalmichthys molitrix)

Remélem, valóban ezt a halat keresed, ha mégis más latin neve lenne -vagy más (h)alfaj-, akkor kérlek írd meg! :o)
Selected response from:

Maxipocak
Hungary
Grading comment
Köszönöm a gyors választ és köszi a linket is, tényleg nagyon hasznos.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5
Maxipocak
4Silberkarpfen
Maxipocak


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Silberkarpfen


Explanation:
Silberkarpfen/Tolstolob (Hypophthalmichthys molitrix)

Remélem, valóban ezt a halat keresed, ha mégis más latin neve lenne -vagy más (h)alfaj-, akkor kérlek írd meg! :o)



    Reference: http://www.fischerverein-eppelborn.de/
Maxipocak
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 20
Grading comment
Köszönöm a gyors választ és köszi a linket is, tényleg nagyon hasznos.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5


Explanation:
Nagyon szivesen, én meg köszönöm a pontokat! További jó munkát!

Maxipocak
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search