típusbizonyítvány

Romanian translation: autorizatie de tip

19:06 Apr 24, 2005
Hungarian to Romanian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
Hungarian term or phrase: típusbizonyítvány
gépjárműnél szükséges
ajumi
Romania
Romanian translation:autorizatie de tip
Explanation:
Az osztrák "Typenschein" alapján tartalmilag tényleg a törzskönyvnek felelne meg. Igazolja, hogy az autó megegyezik az jóváhagyott típussal, amelynek aztán felsorolják az adatait. Eddig Romániában a törzskönyv kiállításához használták. Gondolom a magyarnál is így van.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 35 mins (2005-04-25 04:42:27 GMT)
--------------------------------------------------

Hm, a Varadinum utolsó javaslata elsőrangúnak tünik...
Selected response from:

Alpár-László Krecht
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5adeverinţă / certificat tip(izat)
Andrea Macarie
3autorizatie de tip
Alpár-László Krecht


Discussion entries: 5





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
típusbizonyítvány
adeverinţă / certificat tip(izat)


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-04-24 19:23:05 GMT)
--------------------------------------------------

szerintem is törzskönyv a carte de identitate, csak nem akartam beleszolni :-)

Andrea Macarie
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
típusbizonyítvány
autorizatie de tip


Explanation:
Az osztrák "Typenschein" alapján tartalmilag tényleg a törzskönyvnek felelne meg. Igazolja, hogy az autó megegyezik az jóváhagyott típussal, amelynek aztán felsorolják az adatait. Eddig Romániában a törzskönyv kiállításához használták. Gondolom a magyarnál is így van.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 35 mins (2005-04-25 04:42:27 GMT)
--------------------------------------------------

Hm, a Varadinum utolsó javaslata elsőrangúnak tünik...

Alpár-László Krecht
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 2




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search