tisztségviselõ

Romanian translation: functionar

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:tisztségviselő
Romanian translation:functionar
Entered by: Éva Vajda

18:58 Apr 14, 2005
Hungarian to Romanian translations [Non-PRO]
Economics
Hungarian term or phrase: tisztségviselõ
vezető tisztségviselő (cégnél)
ajumi
Romania
inalt functionar
Explanation:
Ha a közigazgatás terén használjuk a kifejezést - inalt functionar.

más esetben: conducere, persoane cu functii de conducere
Selected response from:

Éva Vajda
Grading comment
cégről van szó, ezért az első biztos nem.
de azért kösz!
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5demnitar
Alpár-László Krecht
4inalt functionar
Éva Vajda


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tisztségviselő
inalt functionar


Explanation:
Ha a közigazgatás terén használjuk a kifejezést - inalt functionar.

más esetben: conducere, persoane cu functii de conducere


    Reference: http://www3.ziare.ro/articol.php/1110866916
Éva Vajda
Native speaker of: Hungarian
Grading comment
cégről van szó, ezért az első biztos nem.
de azért kösz!

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tisztségviselő
demnitar


Explanation:
Magyar román közigazgatási szótár
Bevallom, nem nagyon tudom összehozni a tisztségviselőt a céggel - vezető beosztásút, vagy tisztviselőt igen.
Magyar értelmező szótár: tisztségviselő - Hivatali vagy társadalmi , pártbeli tisztséget betöltő személy

Alpár-László Krecht
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search