cégközlöny

Romanian translation: Monitorul Oficial

22:59 Mar 9, 2005
Hungarian to Romanian translations [PRO]
Economics
Hungarian term or phrase: cégközlöny
a társaság hirdetményeit a Cégközlönyben kell közzétenni
ajumi
Romania
Romanian translation:Monitorul Oficial
Explanation:
"Cégközlöny A magyar Cégbíróság Hivatalos Lapja. Ország : Magyarország Nyelv : magyar. Állapota : kurrens Megjegyzés: utolsó 5 év őrízve. ... "
www.dfmk.hu/foir/cegk.htm
Tudomásom szerint a romániai Registrul Comerţului nem ad ki ehhez hasonló közlönyt - minden céginformációt a Monitorul Oficial-ban tesznek közzé, mint pl.:
Art. 14. – (1) După efectuarea înmatriculării societăţilor comerciale în registrul comerţului, un extras al încheierii judecătorului delegat se comunică din oficiu Regiei Autonome "Monitorul Oficial", spre publicare, pe cheltuiala solicitantului.
http://www.cdep.ro/proiecte/2004/400/20/5/leg_pl425_04.pdf
Selected response from:

Elizabeth Rudin
United Kingdom
Grading comment
ez egy logikus magyarázat!
arra nem gondoltam, hogy nincs megfelelője.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Monitorul Oficial
Elizabeth Rudin
5Gazeta companiilor
Éva Vajda
3anunţurile societăţii trebuie publicate în Monitor
Klára Kalamár


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cégközlöny
anunţurile societăţii trebuie publicate în Monitor


Explanation:
monitor - közlöny, újság
(Sajnos azt nem tudom, hogy a Cégközlönynek egy az egyben megfelelő kiadvány létezik-e Romániában.)

Klára Kalamár
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
cégközlöny
Monitorul Oficial


Explanation:
"Cégközlöny A magyar Cégbíróság Hivatalos Lapja. Ország : Magyarország Nyelv : magyar. Állapota : kurrens Megjegyzés: utolsó 5 év őrízve. ... "
www.dfmk.hu/foir/cegk.htm
Tudomásom szerint a romániai Registrul Comerţului nem ad ki ehhez hasonló közlönyt - minden céginformációt a Monitorul Oficial-ban tesznek közzé, mint pl.:
Art. 14. – (1) După efectuarea înmatriculării societăţilor comerciale în registrul comerţului, un extras al încheierii judecătorului delegat se comunică din oficiu Regiei Autonome "Monitorul Oficial", spre publicare, pe cheltuiala solicitantului.
http://www.cdep.ro/proiecte/2004/400/20/5/leg_pl425_04.pdf


Elizabeth Rudin
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
ez egy logikus magyarázat!
arra nem gondoltam, hogy nincs megfelelője.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  raiza
1 hr
  -> mulţumesc!

agree  Lidia Matei
1 hr
  -> mulţumesc!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cégközlöny
Gazeta companiilor


Explanation:
A Cégközlöny a magyar Cégbíróság Hivatalos Lapja ezért a nevét magyarul hagynám és zárójelbe írnám a fordítást.

Éva Vajda
Native speaker of: Hungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search