bérlő-bérbeadó

Romanian translation: locator/utilizator

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:bérlő-bérbeadó
Romanian translation:locator/utilizator
Entered by: Norika

10:48 Apr 8, 2005
Hungarian to Romanian translations [PRO]
Law: Contract(s)
Hungarian term or phrase: bérlő-bérbeadó
egy bérleti szerződés bérlője és bérbeadója a locatar, locator. Akkor is, ha nem lakásról van szó?
Norika
locator/utilizator
Explanation:
Más lehetőség:
http://www.proz.com/kudoz/401961

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-04-08 11:01:09 GMT)
--------------------------------------------------

Ha megmondod, hogy pontosan miről van szó, esetleg tovább lehet pontosítani...

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2005-04-08 11:19:19 GMT)
--------------------------------------------------

Kiegészítő megjegyzésedre:
Bérbeadási szerződésre a \"locator/utilizator\" a pontos:

„Prezenta ordonanţă se aplică operaţiunilor de leasing prin care o parte, denumită locator/finanţator, transmite pentru o perioadă determinată dreptul de folosinţă asupra unui bun al cărui proprietar este, celeilalte părţi, denumită utilizator, la solicitarea acesteia, contra unei plăţi periodice....
(2)Operaţiunile de leasing pot avea ca obiect bunuri imobile, precum şi bunuri mobile de folosinţă îndelungată, aflate în circuitul civil, cu excepţia înregistrărilor pe bandă audio şi video, a pieselor de teatru, manuscriselor, brevetelor şi a drepturilor de autor.”
http://www.hvb-leasing.ro/formulare/ORDONANTA GUVERNULUI Nr ...
Selected response from:

Elizabeth Rudin
United Kingdom
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1locator/utilizator
Elizabeth Rudin
4locatar/chirias - proprietar
Lidia Matei


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bérlõ-bérbeadó
locator/utilizator


Explanation:
Más lehetőség:
http://www.proz.com/kudoz/401961

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-04-08 11:01:09 GMT)
--------------------------------------------------

Ha megmondod, hogy pontosan miről van szó, esetleg tovább lehet pontosítani...

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2005-04-08 11:19:19 GMT)
--------------------------------------------------

Kiegészítő megjegyzésedre:
Bérbeadási szerződésre a \"locator/utilizator\" a pontos:

„Prezenta ordonanţă se aplică operaţiunilor de leasing prin care o parte, denumită locator/finanţator, transmite pentru o perioadă determinată dreptul de folosinţă asupra unui bun al cărui proprietar este, celeilalte părţi, denumită utilizator, la solicitarea acesteia, contra unei plăţi periodice....
(2)Operaţiunile de leasing pot avea ca obiect bunuri imobile, precum şi bunuri mobile de folosinţă îndelungată, aflate în circuitul civil, cu excepţia înregistrărilor pe bandă audio şi video, a pieselor de teatru, manuscriselor, brevetelor şi a drepturilor de autor.”
http://www.hvb-leasing.ro/formulare/ORDONANTA GUVERNULUI Nr ...


Elizabeth Rudin
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  raiza
1 hr
  -> Köszönöm, raiza.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bérlő-bérbeadó
locatar/chirias - proprietar


Explanation:
*

Lidia Matei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search