liquor

Romanian translation: lichid

14:45 Apr 3, 2005
Hungarian to Romanian translations [PRO]
Medical (general)
Hungarian term or phrase: liquor
vagyis agyviz.
Összefüggés: Lumbalis liquor
ajumi
Romania
Romanian translation:lichid
Explanation:
Lichid spinal, lichid lombar, lichid cerebrospinal...

... tratament care trebuie initiat imediat dupa injectia intratecala: Extragetiatat lichid spinal cat se poate inlocui in siguranta printr-un acces lombar. ...
www.egirl.ro/medicamente/display/2060/ELDISINE.html

... AFP se găseşte nu numai în plasmă, ci şi în fluidele fetale: lichidul amniotic, lichidul cerebrospinal, urină. Cantităţi mici de AFP (500 ng/ml) străbat ...
www.unibuc.ro/eBooks/biologie/mihaiescu/10.htm
Selected response from:

Elizabeth Rudin
United Kingdom
Grading comment
köszönöm!
azt hittem ennél bonyolultabb :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5lichid cefalo-rahidian
Janos Fazakas
5lichid
Elizabeth Rudin


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
lichid


Explanation:
Lichid spinal, lichid lombar, lichid cerebrospinal...

... tratament care trebuie initiat imediat dupa injectia intratecala: Extragetiatat lichid spinal cat se poate inlocui in siguranta printr-un acces lombar. ...
www.egirl.ro/medicamente/display/2060/ELDISINE.html

... AFP se găseşte nu numai în plasmă, ci şi în fluidele fetale: lichidul amniotic, lichidul cerebrospinal, urină. Cantităţi mici de AFP (500 ng/ml) străbat ...
www.unibuc.ro/eBooks/biologie/mihaiescu/10.htm


Elizabeth Rudin
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
köszönöm!
azt hittem ennél bonyolultabb :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
lichid cefalo-rahidian


Explanation:
Ez az angol CSF megfelelője (cerebrospinal fluid). Szlengben használják még a lichid cerebrospinal, de ez helytelen. Manapság nem nagyon figyelnek oda a szabályos kifejezések használatára. Én valamikor nyomelemeket vizsgáltam ebben a folyadékban amikor még kórházi kutatólaboratóriumban dolgoztam ezelőtt majdnem 30 évvel (Inst. Nat. de Geriatrie si Gerontologie).

Janos Fazakas
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search