KudoZ home » Hungarian » Government / Politics

Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Hatósági Főosztály Igazgatási és [..]

Hungarian translation: Hatósági Főosztály = Department/Division of Authority Affairs


12:37 Nov 1, 2013
Hungarian to Hungarian translations [Non-PRO]
Government / Politics / Government institution
Hungarian term or phrase: Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Hatósági Főosztály Igazgatási és [..]
Kedves forum,

Hogy kell tagolni a kovetkezo megnevezest:
Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Hatósági Főosztály Igazgatási és Okmányiroda Anyakönyvi Csoport
?

Addig jutok el, hogy van a
Nyíregyháza Megyei Jogú Város
es annak van egy
Polgármesteri Hivatala
..de tovabb?

Konteksztus (Gyamhivatal hatarozata):
Ezen határozat egy példányát a Gyámhivatal jogerőre emelkedés után megküldi a Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Hatósági Főosztály Igazgatási és Okmányiroda Anyakönyvi Csoportnak a megállapított képzelt apa bejegyzése céljából, melynek megtörténtéröl tájékoztatni szíveskedjenek.

Jilt
Jilt
Netherlands
Hungarian translation:Hatósági Főosztály = Department/Division of Authority Affairs
Explanation:
Biztosan van rá kifejezés afrikaansul...

https://www.google.hu/search?q="official authorities departm...



--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2013-11-01 20:37:30 GMT)
--------------------------------------------------

Polgármesteri Hivatal
Hatósági Főosztály <
Igazgatási és Okmányiroda
Anyakönyvi Csoport
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Koszonom!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tagolás
Eva Blanar
1 +1Hatósági Főosztály = Department/Division of Authority AffairsAndras Mohay


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
Hatósági Főosztály = Department/Division of Authority Affairs


Explanation:
Biztosan van rá kifejezés afrikaansul...

https://www.google.hu/search?q="official authorities departm...



--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2013-11-01 20:37:30 GMT)
--------------------------------------------------

Polgármesteri Hivatal
Hatósági Főosztály <
Igazgatási és Okmányiroda
Anyakönyvi Csoport

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Grading comment
Koszonom!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: jaj, bocs, ezt valamiért nem láttam (fürge az egerem... elnézést a duplikálásért)
17 hrs
  -> Köszönöm :-) Az érdekes az, hogy most más ott a szervezeti felépítés: http://www.nyiregyhaza.hu/ugyfelfogadasi-rend/

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
tagolás


Explanation:
polgármesteri hivatal - > hatósági főosztály - > igazgatási és okmányiroda - > anyakönyvi csoport
a nagy szervezettől a konkrét illetékesig haladva (egymásba ágyazódó halmazok)


Eva Blanar
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4