bef. kiv. irattár

Hungarian translation: befejezve, kivezetve, kapja: irattár

Hungarian term or phrase:bef. kiv. irattár
Hungarian translation:befejezve, kivezetve, kapja: irattár
Entered by: Tamas Elek

20:21 Dec 14, 2016
Hungarian to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Hungarian term or phrase: bef. kiv. irattár
Ügyészségi képzések tájékoztatóinak kísérőlevelén:

"Kérem e-mail formátumban leírni és elküldeni + mellékletek: 10 fájl
Iroda: Bef. kiv. irattár"

Van valakinek valamilyen ötlete, hogy ez mi lehet?

Előre is köszönöm a javaslatokat.
Tamas Elek
United Kingdom
Ld. lent
Explanation:
Értelemszerűen:
Befejezve, kivezetve -> kapja: irattár

Lásd:
A Kúria Elnökének
14/2015. számú elnöki utasítása
a Kúria
Ügyviteli Szabályzatáról
...
A Kúria határozatainak formai egységesítésére vonatkozó szabályok

3. számú melléklet
4. számú melléklet
A.
B.
5. számú melléklet
7. számú melléklet

http://www.lb.hu/sites/default/files/kuria_ugyviteli_szabaly...
Selected response from:

hollowman2
Grading comment
Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Ld. lent
hollowman2
4 +2befejezett, kivezetendő, irattár
Ildikó Dawance Butz
Summary of reference entries provided
A bef. valszeg befejezés
András Veszelka

  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
befejezett, kivezetendő, irattár


Explanation:
(Gondolom helyes, aktívan dolgozó bíró súgta a megoldást)

Ildikó Dawance Butz
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  András Veszelka
43 mins
  -> Köszönöm!

neutral  hollowman2: Ez egy zanzásított verzió.
3 hrs

agree  Erzsébet Czopyk: jó a súúúgááás :D
11 hrs
  -> Köszönöm Erzsike, de holowman2 szerintem is pontosabbat talált! :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Ld. lent


Explanation:
Értelemszerűen:
Befejezve, kivezetve -> kapja: irattár

Lásd:
A Kúria Elnökének
14/2015. számú elnöki utasítása
a Kúria
Ügyviteli Szabályzatáról
...
A Kúria határozatainak formai egységesítésére vonatkozó szabályok

3. számú melléklet
4. számú melléklet
A.
B.
5. számú melléklet
7. számú melléklet

http://www.lb.hu/sites/default/files/kuria_ugyviteli_szabaly...


hollowman2
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildikó Dawance Butz: Tökéletes!
15 mins
  -> Köszönöm!

agree  Péter Tófalvi
10 hrs
  -> Köszönöm!

agree  Ildiko Santana
17 hrs
  -> Köszönöm!




Reference comments


40 mins
Reference: A bef. valszeg befejezés

Reference information:
Lásd az alábbi hivatozásokat. A "kiv" talán "kivezetés"? Lehetne "befejezés, kivonat irattár" is, de a "bef" és a "kiv" irattár nélkül is áll együtt, tehát a "bef. kiv." tartozik egybe.

MI A TEENDŐ EGY ÜGY BEFEJEZÉSEKOR, ÉS AZ ÉV VÉGÉN FOLYAMATBAN MARADT ÜGYEK ESETÉN? Az ügykönyvekben az ügy befejezésekor a tárgyrovatot átlós irányban vörös irónnal át kell húzni és a jegyzetrovatba ugyancsak vörös irónnal „Bef.” szót kell írni . Azokban az ügyekben, amelyekben 82 eredményességre is várni kell, a „Bef.” szót bejegyezni csak akkor szabad, ha az eredményességre vonatkozó értesítés beérkezett.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:bARP1BG...

Az iktatókönyv külön rovatában alszámozással be kell vezetni az utóiratokat, a küldő szerv nevének és érkezés időpontjának megjelölésével. Az ügy befejezésekor az iktatókönyv jegyzetrovatában piros ironnal "BEF." jelzést kell írni. Az iktatókönyvben szereplő minősített adatokat az általános ügyviteli szabályok szerint mutatózni kell.
http://jogi-asszisztens.blog.hu/2008/05/20/a_titkos_ugyirato...

András Veszelka
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
neutral  Ildikó Dawance Butz: Heroikus munka, és majdnem talált! A futócsapatból gondoltam hogy általánosan használt dolog lehet. :)
7 mins
  -> Köszi! Rémlett is, hogy valaki már mesélt erről a futócsapatról, és el is mondta a rövidítés jelentését, de egyszerűen képtelen voltam felidézni