Kiszűrés

English translation: Elimination

Hungarian term or phrase:Kiszűrés
English translation:Elimination
Entered by: Ildiko Santana

19:41 Nov 30, 2009
Hungarian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Hungarian term or phrase: Kiszűrés
Itt a "kiszűrés" kategória egy táblázatban található, melynek neve "Földrajzi relációnkénti adatok", és követi a "beföld" ás "export" kategóriákat
Tamás Szabó
United States
Elimination
Explanation:
Éves jelentésekben (Annual Reports) így szerepel.
Egy példa a sok közül (Rába éves jelentése 2 nyelven) az alábbi linken.
Selected response from:

Ildiko Santana
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5filtering out
Attila Széphegyi
5 -1Elimination
Ildiko Santana
1breakdown
John Detre


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Elimination


Explanation:
Éves jelentésekben (Annual Reports) így szerepel.
Egy példa a sok közül (Rába éves jelentése 2 nyelven) az alábbi linken.


    Reference: http://www.raba.hu/sajtokozpont/sajtokozpont.raba.hu/doctar/...
Ildiko Santana
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 71
Notes to answerer
Asker: Szerintem is ebben a szövegkörnyezetben erröl van szó, köszönom a segítséget


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Attila Széphegyi: Van illyen szó, csak az egészen mást jelent.
56 mins

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
filtering out


Explanation:
"Filtering out data in a table using SQL subqueries with an aggregate like MAX()"

--------------------------------------------------
Note added at 12 óra (2009-12-01 08:00:11 GMT)
--------------------------------------------------

Ez lehet „szűrési kategória”:
Az összetett keresést választva hat különböző szűrési kategória közül lehet választani. Minden kategóriából egyszerre csak egy paramétert választható ki a legördülő menüből. A hat szűrési feltétel a következő:
http://www.apeh.hu/print/archiv/egyeb_archiv_anyagok/e_beval...



    Reference: http://www.jaredlog.com/?p=150
Attila Széphegyi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Nagyon szépen köszönöm a segítséget, ebben a szituációban (éves jelentés IFRS szerint készített) azonban úgy érzem az ellimination jobban illik.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ildiko Santana: A szövegkörnyezet fényében (földrajzi reláció / belföld / export) nem erről van szó.
35 mins
  -> A megadott szövegkörnyezetbe ez tökéletesen beleillik.

agree  Miklós Monostory
3 hrs
  -> Köszönöm.

17 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
breakdown


Explanation:
could this be what they mean? i.e. domestic/export breakdown

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2009-12-01 15:34:23 GMT)
--------------------------------------------------

OK, got it, it can't be breakdown, I give up...

John Detre
Canada
Native speaker of: English
Notes to answerer
Asker: maybe I didn't explain it right, it's a separate column, so there's Domestic, export, kiszűrés, and total(that makes 4 columns)